Dec 7, 2013

Lawak Ke Der 3 di Istana Budaya, di bawa Khas oleh ESCAPE! (Tonton Secara Online)

Hi uols,

Pada 4 Disember yang lepas, mek dapat juga menyaksikan aksi lawak dari artis komedi tanah air kita bertempat di istana budaya. Kepada sesiapa yang tak pergi tengok lagi amatlah rugi kerana mereka ketinggalan dan tidak dapat merasa betapa kelakarnya persembahan mereka pada malam itu, 

Selain dari itu kehadiran muka-muka baru seperti kumpulan Jambu dan juga Douglas Lim berjaya menyenak kan perut kita orang semua dengan lawak kental mereka. Serius tak tipuuuuu!!!! Ada yang kata Lawak Ke Der 2 lagi kelakar, ada yang kata Lawak Ke Der 3 yang terbaik, tapi kalau korang nak tahu mana satu best ke tak best? korang kena lah pergi tengok sendiri!
 
Apa pun ribuan terima kasih mek ucapkan kepada ESCAPE kerana sudi memberi peluang kat mek untuk menyaksikan pementasan Lawak Ke Der 3 pada 4 Dis yang lalu. Tak dapat bayangkan betapa gembiranya mek! Terbukti wey kehebatan Lawak Ke Der 3 apabila tiket-tiket habis dijual dan ramai yang frust sebab tak dapat tengok pementasan mereka. ini.

Tapi itu semua bukan menjadi masalah besar kerana ada BERITA BAIK untuk peminat Lawak Ke Der 3 dan pelanggan ESCAPE, kini korang semua boleh menyaksikan Lawak Ke Der 3 secara ekslusif di ESCAPE mulai 31.12.2013 selama 6 bulan! 
apa 6 BULAN lama tu!
Jadi jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan Lawak Ke Der 3 di ESCAPE, bercakap mengenai peluang, ini ada lagi satu peluang yang mesti direbut oleh pelanggan Celcom!
Sertai peraduan Cuit-Cuit Menang Duit @ ESCAPE yang menawarkan hadiah tunia sebanyak RM5,000 setiap hari

Bagaimana caranya? mudah saja! tengok detail dibawah ini:

Mulai 7 hingga 27 Dis 2013, pelanggan Celcom perlu menonton Youtube Channel Cuit-cuit  @ESCAPE atau klik: https://www.youtube.com/channel/UCj_-0IGMHwc2r7tDLv2De2g setiap hari untuk menjawab satu (1) teka-teki yang akan dikemukakan oleh pelawak Lawak Ke Der 3.

Selain dari itu juga pelanggan Celcom dikehendaki meneka dan menghantar jawapan yang tepat dengan cepat ke 20888. Ingat Jawapan tak perlu panjang, cukup dengan hanya satu perkataan sahaja. Kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut? korang layari lah laman web rasmi ESCAPE

Stay goddess people ^_^


No comments :