May 14, 2014

Selamat Hari Ibu buat Ibunda ku Pn Norbaya




Hi Uols,

wow siapa sangka kan tahun ini merupakan tahun yang begitu bermakna buat kita orang sekeluarga, akhirnya dapat juga at least appropriate sesuatu pada insan yang kita sayangi. aku tahu mak aku tu bukan jenis yang nak di beri hadiah segala, cuma yang mak harapkan anak-anak nya sentiasa sihat dan gembira selalu.

Begitu juga dengan kami sebagai anak mak ^_^
kami cuba untuk memberi apa yang terdaya gitu.
Dulu kita orang mana ada concept nak sambut bufday nak seleb hari ibu/ayah ni semua, sebab kita orang tahu yang kita orang ni memang dari golongan orang yang sederhana jadi mana yang keperluan penting itu lebih di utamakan dari menyambut perayaan seperti ini.

Tapi sekarang ni tak salah kan kalau nak merasa seperti keluarga lain yang happy always. Satu yang kami tahu pucuk pangkal pun family adalah yang terbaik untuk gelak tawa bersama.
 kalau korang pernah makan kat restoran cina muslim ni, mek berkenan juga lah sebab lauk dia memang sedap ^_^ nama restoran ni HOMST. < kalau salah maaflah yer mek ni pelupa sikit maklumlah hobi makan semut!
 Amboiii kemain dapat hadiah kan ^_^ 
untunglah ada anak sayang haha.
Turn ayah sabar yer nanti kita celeb fathers day plk.
settle je makan turn kita orang pula keluarkan kek, hehe nasib baik aku perempuan aku yang settle kan semuanya. So mek datang sana lenggang kangkung je haha. Jahat tak?
last but not least trademark weols haruslah terpampang sebagai penutup entry kali ni ^_^
korang bagi apa untuk ibunda tercinta korang? tak bermaksud kami celebrate event ini hanya setahun sekali. Lepas celeb tu terus campak mak terbiar. haha ini kan lebih mengeratkan, biasanya kami juga ada buat makan2 seperti ini cuma kali ni nak lebih special sikit.

kepada korang yang rindukan Ibudan korang yang dah lama pergi, segera lah sedekah Al-Fatihah kepada mereka. Agar mereka tenang di sana. Aminnnn dari mek yang Jambussss ini hahaa
 
tak berapa berkenan dengan kualiti gambar ni sebab lupa nak setting.. kebiasaan nya mek akan nampak lagi cantikssss tak begitu nokssss

No comments :