Jul 3, 2014

Food Review: Semestinya Berbuka Puasa di TONKA BEAN @ Impiana Hotel KLCC



Hi Uols,

kesekian lama mendiamkan diri akhirnya mek kini kembali dengan review yang Hot dari Dapur masakan gitu, Sempena dibulan Ramadhan yang mulia ini mek nak bagi korang satu review ala Buffet di Impiana Hotel berdekatan KLCC.

Buffet ni sangat terbaik uols concept dia memang tiptop, semua jenis makanan memang berkualiti tinggi ala2 lagu gardenia gitu, sungguh enak dimakan begitu saja, yang penting korang boleh makan hingga koma ^_^


harpa korang sudah bersedia untuk tidak pengsankan diri ^_^
serius mek bagi tahu kat korang makanan kat sini memang mengancam.




kalau korang nak tahu makana dan menu yang disediakan di Hotel Impiana KLCC ni, lebih dari berpuluh jenis menu. Apa yang pasti hidangan menu ini akan berubah-ubah pada selang beberapa hari bagi memastkan yang pengunjung tak akan rasa bosan dengan menu yang sama.

mek 1st time sampai kat hotel ni terasa seperti blur! tak tahu nak start macam mana sebab menu yang disediakan terlalu banyak. Naik rambang biji mata mek ni ^_^

mek paling berkanan dengan deseert dia tu, BASKIN ROBBINS in da house haha. boleh makan IceCream BR sampai lebam. Naik kebas uols.

Lepas tu uols kepada pelanggan 1000 utama yang membuat tempahan buffer ramadhan dekat sini akan terima voucher RM5 ke Aquaria KLCC lepas tu bagi 5000 pelanggan pertama juga akan terima voucher sebanyak RM10 di laman HIJAB2GO.com curlas kehidupan uols makan sambil bergaya katanya.

mek tengah plan bila nak pergi ke Aquaria ni, teringin nak tengok kehidupan kembar2 mek kat dalam tu haha.

Tempahan atau maklumat lanjut boleh berhubung seperti di bawah:-

TONKA BEAN CAFE IMPIANA KLCC HOTEL
Tel : 03-2147 1111 ext 3034 or 3035 / 3320
Laman Web : www.impiana.com
Email : info.klcc@impiana.com
semua credit gambar seharusnya diberikan kepada blog milik Mahamahu.com

1 comment :