Sep 6, 2014

mydeedskind di Teluk Kemang Port Dickson.



Hi Uols,

malam kemerdekaan yang lepas kan aku dengan kawan aku sorang ni si zuzu gigihkan diri ke PD sebab nak melihat keindahakan pantai katanya, lepas tu lagi confident nak tengok SUNRISE. ok biar aku repeat SUNRISE yerrrr. sekali tengok pantai teluk kemang PD tu terletak di ufuk BARAT. so apa yang ada ialah angin bayu pagi je di pantai tersebut haha.

bila dah frust tu aku dengan zuzu pun pergi lah mencari makanan ^_^
area petronas kat PD tu rasanya satu je petronas kat PD tu yang ada tapak pasar malam uols.
so aku pun decide untuk lepak dan makan disitu sebagai breakfast.
selepas siap order tu mak ai ada lah dalam 3 ekor kucing datang mencari makanan. Normally melayu kita dia memang tak akan layan hamba Allah yang kat bawah meja berkeliaran tu. sebab bagu mereka perut mereka je yang penting, perut kucing2 dibiarkan saja dalam kelaparan.
tadaaaaaaaaaaa nasib baik aku jenis yang bawa makanan kucing spare dalam bekas cenonet ni.
korang sendiri tengok betapa laparnya mereka. 
mereka tak kira walaupun pallet makanan tu sedikit keras tapi merea masih sanggup untuk ratah sehingga habis. aku respect niat mereka untuk terus untuk hidup di muka bumi ni sebagai hidupan yang bergelar KUCING #MEOW

lepas tu kan uols sesudah balik tu aku normally akan park tepi bahu jalan je sebab parking memang takde kat dalam rumah. Then aku nampak ada budak putih cokelat ni mengintai2. oh rupanya dia adalah kucing yang sama aku bagi dia seekor ikan sardin fresh yang aku baru beli dari jaya jusco haha.
ok lah kalau macam tu aku nak bagi dia nama si putakut hahaha putih yang penakut.
ini adalah cerita saya anda pula ada cerita kebaikan yang boleh dikongsi bersama ke?

1 comment :

suezen said...

amboi mulianya hati.....pttlaa murah rezeki...kannnnnnnnnnnnnn