Dec 27, 2014

9GAG carut Wakil Rakyat Malaysia. Ko ghaser?

hi anak anak,

yessss kita memang sedia maklum sekarang ni isu musibah rakyat di pantai timur sedang mengalam bencana alam, Banjir yang sangat teruk untuk kesekian lamanya. 

dan apa yang pasti ramai orang dari setiap negeri, persatuan dan agama turun padang untuk membantu apa yang perlu bagi meneruskan semangat mangsa banjir dari terus berjuang untuk HIDUP.
Isu nya sekarang ni uols, bukan saja semua media dah buat coverage pasal ahli politik negara yang tershor dengan seronok bercuti di luar negara. Ok fine itu aku tak amik port sangat sebab local media je pun. Tapi sekali dah masuk ke 9GAG ini memang tak boleh di ambil remeh temeh. Source: http://9gag.com/gag/aRg9mWq?ref=android

Bergetar dik non tangkung najis ahkak bila tengok status dari social paling letup di dunia 9GAG. Kannnnn haiyooooooo ko bayangkan hanya dengan sekali post berapa juta orang tengok new ni? Mana akak nak letak muka dik.....kat mana? cuba cakap? celah semak mana yang mek nak sembunyikan muka????
nyah balik lah nyah!!! mak tunggu uols ni. Kat port biasa!!

p/s: alaaaaaaaaaa uols kena faham, I dah beli ticket semua benda dah plan? nak cancel? Serius? You mean semua ker? Jangan macam ni uols, nanti i balik dari holiday, I akan turun padang ok!!!!

SEKIAN!!!!!

No comments :