May 5, 2015

Mudahnya membeli barang di Go Shop.#ShopatGoShop

hi anak anak,

jom tengok sini macam mana pengembaraan kifli bila berada betul2 di studio Go Shop ni.
tapi sebelum tu Apa itu Go Shop? #terkebilkebil haha.

kalau korang nak tahu, Go Shop ni atau lebih dikenali dengan hashtag #ShopatGoShop dimana menyediakan platform untuk korang shopping secara online selama 24/7 kesemua destinasi. Sambil selak tab / smartphone / Tv pun boleh order uols. Katakan saja kepada semua jenis gadget, semua boleh access ke Go Shop ni.

Ekslusif nya tentang Go Shop ni mereka hanya akan memaparkan product yang trending dan memang sesuai untuk kegunaan keluarga seharian merangkumi dari semua aspek uols. Dan yang paling menarik barangan jenama korea dan jenama antarabangsa premium turut sama berkolaborasi dan di jual kat Go Shop ni. Contoh seperti: Barangan rumah, fesyen, produk kecantikan, makanan, gadget dan banyak lagi. 

teruja nak tahu lebih lanjut hehe tunggu apa lagi jom tengok semua aktiviti yang kifli alami sendiri. 
sampai je di dalam studio tu, kita orang di sambut dengan penuh ramah mesra gitu, plus dengan pengara Go Shop ni. 

Tersedia 4 produk di dalam studio tersebut untuk kita orang alami sendiri dan lihat secara Live bagaimana mereka memperkenalkan produk tersebut kepada para penonton. Jom tengok produk yang tersedia kat bawah ni:
 a. Yogurberry Yogurt Maker 
b. Hurom Slow Juicer
c. originalraw 10 Cushion Foundation
d. Syakirin mendemonstrasikan Steam Q Iron

wahhh!! kemain para pengacara ni mengendalikan produk. Sungguh berkaliber, sebab semua ni memang rutin harian yang di jalan di rumah nampak mudah sebab semua orang tahu bagaimana nak kendalikan produk di atas tu. 
Tapi kifli akan pilih Hurom Slow Juicer, sebab produk ni memang amat sesuai untuk kifli yang kurang gemar nak makan buah, sebab mungkin nak kunyah tu memakan masa yang lama. Jadi dengan adanya Hurom Slow Juicer kita kisarkan saja uols. Hari tu dorang siap demo lagi sayur sayuran yang sangat fresh dan hasil nya sangat HIJAU :) dan hijau itu sihat kannnn...baik untuk tubuh badan uols.
kemudian, kita orang pun di beri task untuk merasakan sendiri bagaimana kalau menjadi seorang host yang kena promote produk dan pada masa yang sama menawan hati audience di rumah. Hehe so far ini adalah pengalaman pertama kifli dan sumpah amat kekok dan nak phitam uols....tapi budak chubby dan wanita ini sangat fasih berada di dalam set. Dah nampak macam makanan mereka untuk berada di casting. Gituuuu ^_^
antara mereka yang sungguh happening. ^_^
 nampak sangat takde keje lain kan? hahaha


Tapi kifli macam mana cara nak beli secara online produk dari Go Shop ni?
hehe caranya memang mudah, sebenarnya ada banyak platform. Korang boleh layari Astro Channel 118 dan korang boleh tengok secara live produk yang di siarkan dan dial no toll-free ni 1800-82-0088 atau korang boleh je layari website mereka di  http://www.goshop.com.my/

apa yang membuatkan ianya lebih menarik, sebab korang dah tengok secara LIVE aktiviti yang di lakukan oleh pengacara di channel 118 tu, host akan beri tunjuk ajar tip dan cara penggunaan produk tersebut. Lebih kurang promoter di outlet tapi dengan cara yang lebih santai sebab korang boleh duduk di sofa sambil mereka memperkenalkan produk tersebut. Mudah Bukan?

Jangan lupa yer brand yang diperkenalkan itu adalah brand yang di bawa khas dari Korea dimana produk mereka semua di jamin berkualiti tinggi. Alahaiii bestnya kalau kifli dapat beli Hurom Slow Juicer ni kan???? confirm meriah!!!


rel="nofollow"
>Link Text