Apr 15, 2016

McDonald memperkenalkan 3 Burger fesyen category terbaru.

Kini McDonald kembali dengan memperkenalkan 3 category burger yang sememangnya mendapat sambutan orang ramai, khususnya mereka yang kaki makeover memang sesuai uols.

Seperti yang korang tahu keriangan McDonald mendekati orang ramai dengan pelbagai cara, dengan adanya trend terbaru "Yang Klasik" "Yang Hangat" dan "Yang Gempak" orang ramai ingin tampak "GAH" dengan pilihan kategori masing-masing.
Yang Klasik, Yang Hangat, Yang Gempak

Sememanganya KM adalah penggemar McDonald dari Burger, ayam goreng dan juga breakfast. Kalau dapat peluang tu memang KM tak akan lepaskan ^_^
Malam tu KM terserempak dengan ramai blogger dan talent. Contohnya Yuyu, Nannie, and other yang tak sempat nak tegur sapa dengan mereka semua.
Di dalam acara kemuncak tu, Misi mereka untuk memperkenalkan 3 category burger yang dah lama menjadi kegemaraan masing2. Ok kalau KM pastinya km akan memilih Yang Hangat Spicy Chicken McDeluxe. Sentiasa tahu memenuhi tahap kehangatan rasa burger tu.
Sepanjang malam event ini berlangsung, ada pelbagai aktiviti yang di sediakan.
1. Runway memperagakan 3 kategori yang baru
2. Pop Quiz which is korang kena tahu salasilah tentang McDonald
3. Last but not least MAKAN!!! haha

Terasa kekok pula bila Km dah lama tak buat write up pasal event. Terasa jenuh nak mengarang, ok lepas ni mana tahu ada banyak event boleh cover. Nak juga meletup macam kawan2 yang lain...

No comments :