Apr 17, 2018

Panama Dance di Hospital Pusrawi Kuala Lumpur


Ok macam mana nak start eh?

al maklumlah dah terlalu lama aku tak buat entry macam ni, ok lah entry kali ni aku nak update pasal si fahmy masuk hospital hari tu sebab ada bisul sebesar #TelurMata kat punggung dia. Aiyoooo benda ni memang scary. I tak sanggup melihat telur mata melekat pada area pinggul aku, nasib baik kat area luar pinggul, what if dia tumbuh di antara celah punggung KAU??? CELAH BEDAH KAU??? jangan cari pasal ye, waktu tu hanya tuhan je tahu betapa peritanya sakit dia.
Bisul ni biasanya akan tumbuh pada spot yang selalu basah or berpeluh atau pun di area badan yang selalu bergesel. Kebiasaanya bisul ni akan tumbuh pada badan hasil dari pembiakan bakteria di beri nama "Staphylococcus aureus" bakteria ni actually terdapat di dalam hidung dan pada permukaan kulit badan kita tapi ianya tidak berbahaya, melainkan ianya masuk ke dalam folikel rambut melalui LUKA atau GIGITAN SERANGGA then baru lah terjadinya bisul.

begitulah yang di alami oleh kawan aku si fahmy ni, sebab bila bisul tu dah terlalu besar for sure boleh memudaratkan hingga demam lah di buatnya. Jadi bila dah terlalu kritikal seperti ni mereka kena lah pergi ke hospital untuk buat minor surgery atau sebaliknya. Asalkan dapat nasihat dari doktor atau pakar kulit. Itu sememangnya jalan yang terbaik. 

Time waktu aku dengan melawat, fahmy dah settle dengan operation membuang bisul. Actually tiada yang kritikal pun sebab time aku lawat tu elok je terkinja-kinja bila kita orang sampai. Korang sure tak percayakan? 
 klik link ni to view my IG video.

dorang ni semua memang terror menari sebab masing adalah bekas gigolo yang bertauliah, siapa dapat sijil ok LOL

2 comments :

520abc said...

0806jejenike air max 1 leopard gris femme Le asics nimbus homme solde harnais de sécurité pour enfants de ces air jordan pas cher du tout deux Kelty Child Carriers est nike femme internationalist beige définitivement une amélioration. Stockport est new balance 999 blanche pas cher l'un des arrondissements les plus peuplés air jordan en suisse du Grand Manchester avec une air jordan classic homme population de 281 000 habitants. new balance femme gris et argent

Unknown said...

www11.17

nike shoes
pandora charms
michael kors outlet
coach outlet
red bottom shoes
pandora charms
christian louboutin outlet
supreme clothing
north face
clarks shoes