Apr 20, 2020

CTOS kini menawarkan Laporan Skor Kredit MYCTOS secara PERCUMA kepada semua Rakyat Malaysia

Hi Korang, 

Harap dengan anjuran dari kerajaan untuk kekal berada di rumah (#StayHome & #StaySafe) ni korang patuhi agar Negara kita segera bebas dari Covid19 yang durjana ini. Begitu jugalah dari segi keselamatan korang harus lah sentiasa di awasi. 

Bercakap mengenai soal keselamatan, CTOS juga turut memainkan peranan penting di dalam penularan wabak Covid19. CTOS sendiri amat prihatin dengan keselamatan privacy dan juga kewangan milik rakyat malaysia. Ingat tak kes baru-baru ini di mana kerajaan menyalurkan Bantuan Prihatin Nasional untuk membantu masyarakat dari golongan yang berkelayakan dan terdapat segelintir yang menjadi mangsa scammers di luar sana.

Oleh itu pentingnya, jika kita sentiasa prihatin dan mengambil langkah berjaga-jaga bagi mengelakkan isu seperti itu terjadi kepada diri kita dan keluarga. 

CTOS sendiri menyumbangkan dana sebanyak RM 2.5 Juta kepada Rakyat Malaysia khususnya untuk memeriksa Laporan Kredit Skot CTOS secara PERCUMA. Dengan kos bernilai RM 2.5 juta ini juga mampu memberikan sebanyak 100,000 hasil laporan, kerana ini semua adalah untuk kebaikan rakyat malaysia (sama ada individu atau business owner) di luar sana.

Dapatkan Laporan Skor MyCTOS pada link tertera di bawah ni:

KLIK DISINI: www.ctoscredit.com.my/ctos-cares

Jangan lupa masukkan promo code "FREEMCO20"  
SAH LAKU SEHINGGA 31st May 2020


p/s: Pengisian yang sangat mudah, hanya perlu isikan butir peribadi seperti di atas.


Selain itu, pengguna boleh mendapat sokongan untuk mengurangkan potensi  kesan negatif akibat wabak ini terhadap kedudukan kredit masing-masing, dengan melayari laman web CTOS yang memaparkan maklumat terkini mengenai laporan dan skor kredit. Jadi jangan buang masa dan segeralah layari website rasmi CTOS. 


Untuk maklumat lebih lanjut korang boleh layari:
Website Rasmi: www.ctoscredit.com.my

No comments :