May 2, 2021

The Manhattan FISH MARKET’s menyediakan Feisty Arabic Ikan Bakar untuk Ramadhan Raya 2021.

Hi Korang,

Tak sangka kan pejam celik pejam celik kita dah nak menyambut raya, tapi sebelum tu kita masih ada lagi tinggal beberapa hari ramadan lagi sebelum meyambut raya. Serta tak lupa juga di dalam kita tengah struggle untuk berhadapan dengan Covid-19 ni. Nak rentas negeri balik kampung or melancong masih lagi tidak dibenarkan. 

Oleh yang demikian mereka di The Manhattan Fish Market telah berkerja keras untuk menyediakan menu istimewa bersempena dengan Ramadan dn Perayaan Raya kali ni. Ini merupakan menu yang pertama kali mereka memberi kan nama "Flavours of the World". Ianya khas untuk segment Ramadan Raya - Feisty Arabic Ikan Bakar.

Bermula dari 13 April 2021, korang boleh menikmati menu baru dari mereka ni di semua cawangan The Manhattan Fish Market. Jom kita bercerita tentang citarasa khas dari Feisty Arabic Ikan Bakar ni. Kepedasan Sos tomato ini terhasil dari rempah ratus timur tengah di mana di salut pada atas ikan bakar. Ikan bakar yang di buat juga bukan seperti kebanyakan yang kita lihat di pasar malam tu. Cara penyediaan ikan bakar di MFM ni lain sebab mereka ada cara unik untuk menghasilkan ikan bakar tu untuk tampak segar luar dan dalam. 

Seperti yang sedia maklum kita tahu di mana The Manhattan Fish Market expert di dalam penyediaan makanan laut oleh itu mari kita tengok 4 di antara menu mereka yang menarik ni: 

🦐 Feisty Arabic Ikan Bakar RM 59.90 (2 pax at only RM59.90)
🦐 Feisty Arabic Ikan Bakar Gembira (3-4 pax at only RM119.90)
🦐 Feisty Arabic Ikan Bakar Bersama-sama (4-5 pax at only RM159.90)
🦐 Feisty Arabic Ikan Bakar + Flaming Lobster (4-5 pax at only RM288.90)

Untuk menutup sajian korang, rasa tak lengkap tanpa pencuci mulut kan? Mereka juga turut hidangkan Vanilla Ice Cream bersama Fistikli Baklava. Lebih senang ianya di isikan dengan kacang hancur serta di salut bersama dengan Madu. Kalau korang nak tahu Dessert ni pun di inspirasikan hasil dari Timur Tengah, Turkey. 

Jadi untuk tidak ketinggalan, korang boleh lah tengok template di bawah ini untuk panduan korang semasa nak buat order. Bagi aku 3-4 pax pun dah cukup berbaloi, tapi kalau korang boleh bagi extra just go for lobster flamming tu. Sekali sekala di raya nanti celebrate bersama yang tersayang gituuuuu

Korang nak tahu outlet yang berdekatan dengan tempat tinggal korang? Senang saja korang just search di website ini untuk tahu area korang. "KLIK SINI"



Instagram : @mfmmy

No comments :