Jan 20, 2022

INSIGHT Rebalancing Sebum Control Hair Shampoo, Set Penjagaan Rambut Yang Bebas Paraben

 

Hi Korang,

Korang sendiri pun tahu yang di mana Rambut merupakan salah satu asset terbesar bagi seseorang tu, lebih lagi kepada mereka yang jenis suka berdandan dengan rambut ataupun kepada mereka yang jenis suka mengambil gambar tu, mestilah nak pastikan rambut tu always Nampak terletak dan anggun. Tapi bagi aku penjagaan rambut ni sangat memainkan peranan yang penting sebab bukan senang tahu nak manage rambut jenis macam aku ni kering dan kerinting.

Di sebabkan itu aku perlukan set panjagaan rambut yang boleh untuk melembapkan dan menampakkan rambut aku ni supaya Nampak kuat dan sihat luar dalam.

Ni aku nak perkenalkan dekat korang Insight Hair Care Malaysia - Organic Haircare. Bukan senang tahu sekarang ni nak cari ramuan dia dari bahan semula jadi dan organic. Ianya terdari minyak phyto berserta dengan ekstrak bahan organic. Ianya juga mengandungin bahan aktif pelindung yang penting serta mengikut pilihan sifat rambut yang sihat. Apa yang penting korang boleh dapatkan dengan harga yang berpatutan.

Di antara kelebihan yang terdapat di dalam product Insight Hair Care Malaysia - Organic Haircare:

1. Bebas Pewarna Sintetik

2. Wangian Bebas Alergen

3. Bebas SLS/SLES

4. Bebas Silikon

5. Bebas Parabens Dan MIT

6. Bebas Minyak Mineral dan Petrolatum

 

Bahkan ianya juga 100% di uji di itali, kualiti produk terjamin, dari makmal sehingga penghantaran, di lebih 50 negara di seluruh dunia. Nilai yang menjadi tanda perbezaan, kesempurnaan dan gaya.

Untuk jenis rambut aku ni, aku pun try gunakan Insight Rebalancing Sebum Control Hair Shampoo & Insight Rebalancing Scalp Exfoliating Cream. Mesti korang nak tahu tentang keberkesanan sampu dan juga exfoliate cream ni kan? Ok jom aku share dengan korang.

Syampu dia bagus untuk beri kesimbangan semula pada permukaan kulit kepala dan juga rambut aku ni. Sebab ianya membersih secara mendalam, dan boleh mengawal sebum yang berlebihan

Ia mempunyai tindakan astringen, emolien dan menenangkan yang berkesan.

-Minyak pokok teh

-Ekstrak Birch Organik

-Ekstrak Grapefruit

-Ekstrak Lavender

Manakalau cream dia pula membersihkan kulit kepala dari sel mati dan membantu dari segi penghantaran oksigen dan nutrient ke folikel rambut. Scrub krim ini mempunyai beberapa fungsi: pembaharuan kulit, pembersihan kulit, dan sudah tentu, penghapusan kelemumur dan sebum berlebihan. Sesuai untuk semua jenis rambut.

-Minyak pokok teh

-Ekstrak Lavender Organik

-Ekstrak Organik Sage

-Scrub Minyak Buah Andiroba

Kalau korang nak kenal lebih berkenaan semua jenis product ni korang boleh je ke laman social mereka di:

Instagram

Insight Hair Care Malaysia

https://www.instagram.com/insightmalaysiaofficial/

Facebook

Insight Hair Care Malaysia

https://www.facebook.com/InsightMalaysiaOfficial

Website

https://insighthaircaremalaysia.easy.co/

No comments :