Jun 25, 2010

Sah Cerai & Misteri cerai

Anne bersama Wafi

salam uolz...semalam dan hari ini sejuk dan nyaman jer rasanya kalau tak hujan akan mendung dan begitu la sebaliknya...dalam aku tengah busy BW nie aku terbaca title entry dari KAK TEDI pasal kes penceraian Anne Ngasri talak tiga bersama suaminya beliau Abdul Wafi Hassan. Sungguh tak berpuas ati dengan artis zaman skang ni bukan kah apa yang mereka lakukan itu menjadi contoh dan ikutan bagi peminat mereka. Hurmmm entahlah mungkin time tu mereka berselisih lepas tu terlafaz la jatuh talak kan tak pasal2 kena wat kes penceraian. Ingat kerana mulut badan binasa. Korang baca petikan akhbar dibawah ini...

Wafi melafazkan taklik kepada Anne pada waktu tengahari awal Julai tahun lalu di Sungai Jawi, Pulau Pinang dengan lafaz 'kalau engkau keluar rumah, aku ceraikan engkau'.

Kali kedua Wafi melafazkan cerai 'aku ceraikan engkau' kepada Anne pada waktu petang pertengahan bulan yang sama tahun lalu.

Selepas itu baca petikan dibawah ini pula...

Terdahulu, sebelum mendengar keputusan Hakim di dewan perbicaraan, Anne hampir pitam di tandas. Khabarnya,dia tidak sempat menjamah makanan tambahan pula dia sedang berbadan dua.

Bagaimanapun, Wafi dilihat masih sempat membelikan minuman untuk Anne.

kamu saling sayang menyayangi namun kenapa bercerai juga menjadi penyelesaian kepada masalah ini...

memamg bahagia pasanngan ini yer...

manakala Cerita Maya bersama di suami keluar masuk Mahkamah Syariah masih menjadi misteri...dengan harapan tiada lah khabar berita mengatakan pasangan ini bercerai. Penat kot nak mendirikan sebuah Masjid...MyEm0.Com


p/s : pesan aku berfikir la sehabis sebelum bertindak...kerna kamu akan menyesal dikemudian hari akan tindakan pintas yang kamu ambil...

Photobucket

11 comments :

ku_Merpati said...

salam..pelik tapi ini benar, ia la selalu berlaku..huhuhu

IERA HAJERAH AZMAN said...

:( sedihkan anak2

NaNaJoe said...

nak buat mcm mane.
da nasib, diorg pun da cuba yg terbaik~

kella said...

betul tu qief..sesak nafas la baca ttg penceraian ini.. hmm...

Nur Areefah said...

macam2 laa berlakuuu

eLLa said...

omg...
daah r tgh mengandung segala..
ciannyer

Terry ♥ said...

kawin cerai, kawin cerai..
penat dengo ..

||| PöJìé PööH ||| said...

Dah jadi macam trend kan skrg..

Love,
PojiePooh Abdullah

tieha ismail said...

sesenang tuh ke cara nk solve kan probs..???..

NiZaM Limited said...

tahniah kpd anne dan suami kerna berjaya ambil jalan halal yg paling dibenci Allah..iaitu bercerai..

Azham Vosovic said...

mudahnya artis bercerai....