cerita Petai si anak dara dan bulu....18x



petai gergasiwahhh besarnya petai ni....sedapnya buat sambal udang memang puas hati!!!

pada suatu masa dulu di sebuah kampung, tinggal seorang janda nama Mak Bedah. Mak Bedah ada seorang anak dara sunti yang tengah ranum. Baru nak masuk 16 tahun. Satu hari dia suruh anak dia, siti gi panjat pokok petai sebab dia ngidam nak makan petai. Siti pon sebagai anak yang taat dan mendengar kata teroslah buat seperti apa yang disuruh.

Tengah tengah siti panjat pokok petai sambil memetik petai2 yang ada dan dicampak kebawah, lalulah seorang pak aji. kepukkkk!!! kena kepala pak aji ni buat petai yang siti baling ke bawah tu...Pak Aji ni pon pandang ke atas sambil urut dada "Masya allah!" Kata pak aji. Dia panggil siti turun pas tu dia bagi siti lima ringgit "Pegi beli seluar dalam" pas tu pak aji tu trus balik umah.

Siti pon kutip buah buah petai dia tadik dan lari balik umah. samapi kat umah siti jerit "Makkkk!!, tadi ada pak aji tu bagi lima ringgit masa siti panjat pokok petai." Mak Bedah pon heran, ai panjat pokok petai ader org bagi lima ringgit..hmmm...esoknya dia suruh lagi siti gi panjat...dapat lagi kali ni sepuloh hengget sebab pak aji soh beli lebih. Macam biasa siti balik bg tau mak dia. "Wah ni sudah untung, kalau anak aku dapat sepuluh, aku mesti lagi banyak.

Esoknya mak bedah sendiri pegi panjat pokok petai tu...kali ni bila pak aji lalu, mak bedah balik petai tu ke bawah kena pak aji tu. Pak aji dongak dan terus panggil mak bedah turun.

sambil seluk poket dan mak bedah pon dah senyum senyum senget, pak aji kuarkan 50 sen. "Nah, 50 sen ni, pegi beli pisau cukur!" kata pak aji tu buat mak bedah sentap yang amat sangat....

p/s : jgn fikir yang bukan2 pulak taw... MySpacehanyala sekadar hiburan sampingan.

QieflysiDolce

19 ,000 Feeling Jambu :

crystalzerosix said... BALAS KOMEN

nice joke...memang lawak hehehehe.......

QieFLy si Dolce said... BALAS KOMEN

@crystalzerosixhahaha tq

eLLa said... BALAS KOMEN

xphm..

Lagenda said... BALAS KOMEN

hye qief..ye ke petai tu sebesar tu?? Dasat kentang...

Aini Amir said... BALAS KOMEN

ha3..lawak gilos...menceriakan idup tol la citer ni..

alinac lover said... BALAS KOMEN

hahahha~ adoi!

sebelas said... BALAS KOMEN

betui ka ade petai besaq tu?



http://nomborsebelas.blogspot.com/

QieFLy si Dolce said... BALAS KOMEN

@eLLa
hahaha klu ella tak faham takper...coz citer ni sngt under cover...

NaNaJoe said... BALAS KOMEN

petai tu besarnye..
huhuhu~~
kalo penggemar petai mmg dah terliur, nasib nana xmakan petai.. :P

Adzriel @ Liza AB said... BALAS KOMEN

lawak spontan ni...

Anonymous said... BALAS KOMEN

Hеllo! Тhіѕ post сοuld not be written any better!
Reаding through this pοѕt remindѕ me of my old room mate!
He always keρt chatting about this. І wіll forwаrd
thіs article to hіm. Faiгly ceгtain he wіll havе a goоd гead.
Mаnу thanκs for shаring!

Heгe is my blog post ... V2 Cigs Review

Anonymous said... BALAS KOMEN

Excellent post. I am going through mаny of theѕe issues
as well..

my homepage solarpowerworks.com

Anonymous said... BALAS KOMEN

Excellеnt way of telling, and pleasant post to tаkе data regaгding my prеsentation
fοcus, whіch i am going to present in ѕchool.



Ηerе is my blog Www.Rdnseducation.Edu.au
Also see my page > please click the next page

Anonymous said... BALAS KOMEN

Thаnks for finallу writing about > "cerita Petai si anak dara dan bulu....18x" < Liked it!

Also visit my blog ... Yοur Domаin Name

Anonymous said... BALAS KOMEN

There's certainly a great deal to find out about this topic. I love all the points you have made.

Feel free to surf to my web blog :: Read A lot more

Anonymous said... BALAS KOMEN

Wοnderful beat ! I wiѕh tо appгentiсе
ωhile you аmend уouг site, hoω could і subscrіbe for
a blog site? The account aіded me a aсceptable dеal.
I had bеen tiny bit аcquаinteԁ оf this
your brοadcast ρroviԁeԁ bright cleaг іԁeа

Ηere iѕ my blog More hints
my page :: this website

Anonymous said... BALAS KOMEN

I do not even knοw how I ended up here, but I thought this post waѕ great.

Ӏ don't know who you are but definitely you're going to a famous blogger
if you aren't already ;) Cheers!

Also visit my blog :: Recommended Webpage
My website: simply click the up coming website page

Anonymous said... BALAS KOMEN

Thanκs for οnes marѵelοus pоѕting!
I cеrtainly enjοyed readіng it, you might be
а great аuthοг.Ӏ will ensuгe that I booκmаrk your blog and may comе back in the foгeseeablе future.
I want tο enсоurage yourѕеlf tο сontinue уour great jοb, hаνe a nice
hоliday ωеeκend!

Also visit mу blοg Www.Reekus.com
Also see my website > wiki.uni-due.de

Anonymous said... BALAS KOMEN

Hi, this weekend is nicе in supρort of me, for the reaѕοn that
this pоint in timе i am readіng this great eduсational article here at my home.


My web blоg V2 cigs Review