Jom ke pasar minggu Malang Surabaya

salam uolss..MySpacehari nie jom ikut aku ke segment terjah ke pasar minggu area Malang surabaya. Kat pasar minggu tu lebih kurang jer dengna pasar minggu pagi kat kita semua cuma yang berlainan dari segi makanan dan juga budaya kat sini. Makcik aku lah beria2 sangat nak bawa aku jalan area tu katanya aku bosan asyik terperap kat rumah so awal2 pagi lagi aku dah bangun bersiap nak ke pasar minggu sampai je memang meriah dah la ada kereta kuda huhu tak berkesempatan aku nak naik lepas tu ada monyet buat persembahan haha memang kelakar.

bakso cilokdalam penat berjalan tu makcik aku singgah kejap kat sini...

cilok baksohah tu pown CILOK kot nama makanan ni. Beraneka jenis daging tauhu lebih kurang macam steamboat la hehe

pecallepas tu sebagai sarapan kita orang ialah PECAL...huhu memang sedap giler r...tambah 2 kali kot

pecal telur masinklu nak tambah telun masin pun ok gak..tak tahan tengok telur masin dia sama macam "bunga cinta lestari" :P dan minuman pula teh herba walaupun tawar namun ia boleh menghilangkan panas dalam taw(sorry takde pic)..

p/s : kota malang yang indah :P

<span class=

6 comments :

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

telur masin pown ader cop..

Seri said...

pergh, dahsyat siap ada cop kat telur asin

darkbatman said...

hhahaa.. dasat ade cop..isk3..

Puan aiNa Rahman said...

woaaa...nak kesana jugaakkk. ntah bile la dpt ke indon =(

Farihah Ahmad said...

lapar gila baca entry neh T___T

Anonymous said...

aku pnh kesana 6 kali ...budaya cara hidup berbeza..kehidupan harian dibandar kelam kabut..tp seronok ... awas jgn naik angkot kosong kne tgu lama sb slg tak padat angkot tak kn jalan