Takpela at least Fasha Sanda sudah mengaku


FUH!!! lega i lepas buat pengakuan berani mati tu uolss....

uolsss esok sabtu apa barang tidur awal mari baca ni bagi segar sikit mata uolss semua tu. MySpace haha terpukau la kalian. Ok berbalik pada cerita ratu gosip dan kontroversi kita iaitu akak Fasha Sanda akhirnya telah membuat statement yer mengatakan dia dan Jejai memang telah lama menjalinkan hubungan. Agaknya lah kan FS(Fasha Sanda) tak nak lagi wartawan2 ni kalau berjumpa asyik bertanyakan soalan yang sama, so FS pun merungkaikan segala persoalan yang menjadi tanda tanya selama ini.

wah!!! i like u...

Gambar ni dahulu kala FS menafikan yer FS kata semua tu hanya la gosip semata2 tapi sudah terang lagi bersuluh ya sekarang ini FS mula rapat dengan Rizal Ashram a.k.a Jejai setelah Jejai bercerai dengan artis pujaan ku iaitu akak Nora Danish. Tambahan pula ya FS bukan merupakan punca penceraian antara Jejai dan Juga Nora. Mana2 jer uolss...

Dibawah Gambar sebelum dan selepas di edit comel!!!!.....MySpace

sebelum

selepas...COMELLLL nyerrr

p/s : apa pun budak sensetif doakan yang terbaik untuk FS, Jejai dan ND...

QieflysiDolce

8 comments :

Farihah Ahmad said...

fasha takot ngn tiz kot?? HAHA. kalo ko suka gila2 fasha kn, sory aw. xsekapal aa kita =)pape pn, donia artis ni mang sesungguhnya mcm2 aa kn?

QieFLy si Dolce said...

Farihah Ahmad : eh kita tak suka pown..just biasa2 je awk...

amzah ian said...

nice.. aku tak minat bola

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

wahahaaa.. kelakar pice dia lepas edit :P

za salehan said...

haha peliklah gambar mate besar tu!

zither said...

wahahahahha besoo nya mata fasha, jelezz AII.. hahahha

NiZaM Limited said...

wakaka..apsal tak edit kasi mata dia besarkepala je trus..ahaks..
si fasha sandel tu mmg pandai la nak belok2..last ngaku gak..kalo media dah terjah tu..mmg besenye btol la tu..bab2 gosip mmg laju je media ni..ish2..

zaza said...

perhh... bgus btol la..
sep baik edit mata jer...
mata dh mcm ikan buntal... kekeke