Aug 6, 2012

Andrej Pejic dan makcik umur 60 tahun

hey uols,

so far macam mana dengan puasa uols? ada yang tertinggal tak? hurm kalau yang tertinggal tu maksudnya uols dah tewas dengan diri sendiri. Bulan Puasa ni dah lah setahun sekali sayang kalau tak manfaatkan gituuu~ jangan marah kakak yer nanti kakak kahak balik

petang tadi lepas je selesai buat show kat One Utama aku berbincang pasal diet dan bagaimana model androgyny ni berdiet. korang tahu tak apa itu androgyny? simple je seorang lelaki yang bersifat maskulin dan pada masa yang sama feminine juga terserlah :) Mixing Gender

So kita orang pun cuba buat assumption macam mana mereka menjaga keterampilan diri serta cara diet mereka. Ada yang mengatakan model macam mereka ni tak makan nasi dan hanya makan sesuatu yang boleh mengenyangkan untuk seketika sahaja. Tak sama seperti kita yang bukan model ni kalau makan nasi tu boleh melantak sampai 3 pinggang add on 1 pinggan extra :)

model yang aku maksudnya kat sini contohnya Andrej Pejic dan juga Amir Luqman, mereka berdua ni merupakan trans Model yang boleh memperagakan lelaki dan wnaita pada masa yang sama. Terutama sekali Andrej Pejic dia seorang lelaki yang cantik.

Andrej Pejic

Amir Luqman

Aku memang adore giler kat mereka berdua ni :) tapi for sure lah Amir Luqman kita boleh carik dia kat area KL nie jer, tapi Andrej Pejic tu? macam mana lah nak jumpa dia kan for sure in real dia cantik.

so back to the point, aku sangat respect kat mereka berdua ni sebab apa? sebab mereka tidak makan pil untuk besarkan "breast" dorang hanya amik supplement untuk kecantikan kulit semata. Mereka bukan model tranny oleh sebab itu mereka mampu memperaga dua jantina pada masa yang sama.

Andrej Pejic

Amir Luqman

Ada yang cakap kalau nak cantik kurus jelita jangan makan nasi, oh my betulker? tapi aku rasa model ni pun makan juga cuma mereka makan dalam keadaan terkawal dan bukan makan melantak macam kita semua ni, plus maybe dalam seminggu tu korang boleh kira berapa kali nasi yang mereka makan.

apa pula kaitan nya dengan makcik yang berumur 60 tahun tu? Dalam kita orang tengah berborak pasal model fav ktia orang ni makcik tu terus toleh ke belakang dan berkata kenapa kami bercerita pasal nasi? dan kita orang pun explain lah pasal isu diatas. Terus makcik tu cakap

"Umur makcik 60 dah dan makcik masih sihat"
wow kelas tak stament makcik tu? ya aku akui makcik tu nampak bertenaga dan sihat :) dan dia juga ada rahsiah tentang pemakanan tapi aku tak berkesempatan untuk mengetahuinya kerana perbualan kita orang spontan kat escalator :)

ko agak2 apa rahsia mokcik tu ek?

#sekian dari budak androgyny

No comments :