Jul 31, 2012

Begini cerita praktikal aku.

DAY 1

hey uols,

mak ai baru 1st time masuk keje aku dah terlena terhantuk2 kepala aku di depan PC. Bilik office aku yang sejuk membuatkan aku rasa macam nak tidur awal jer dan yang penting working hour aku 9.30am - 7.30am dan nampaknya sepanjang bulan ramadhan ni aku akan berbuka kat office jer.

company yang aku berkerja sekarang ni not bad aku pun suka cuma maybe aku kena bertukar cara enjoy aku ke cara seperti orang berkerja dimana mereka semua ada commitment masing2. kalau sebelum ni aku jenis yang akan tidur lambat dalam kol 5 pagi baru aku boleh nak lelapkan mata.

DAY 2


hurm aku masih lagi menunggu kerja apa yang supervisor aku nak assign kat aku yang penting jangan dia suruh aku g angkat benda berat2 sudah, kudrat di bulan puasa ni tak banyak dek :)
macam mana aku nak start conversation dengan budak2 kat sini sebab aku ni kalau tak berapa nak kenal pada mulanya aku mmg sngt pendiam.

time aku tengah menaip entry ni supervisor aku ada kat belakang tengah usha, tapi jangan risau aku dah siap cover baik punya, buat2 senyum manja lalu ucapkan lah SELAMAT PAGI SIR! eh lupa nak bagi tau kat korang ni company sales online dan supervisor aku tu male chiness dan yang penting sekali memang taste kita awk haha..

ok lah dulu smpi setakat ni dulu je kot nanti kita update lagi :)

#sekian dari budak yang dah praktikal