Feb 3, 2015

Food Review: Burger ala western Stacks by lavascas @ ioi mall city putrajaya

hi anak anak,

Kalau korang duduk area putrajaya sure korang akan datang singgah bersantai sambil window shopping kat IoI Mall City Putrajaya ni kan? Bila dah penat berjalan2 round satu mall ada baik nya kalau korang drop by dekat Stacks By Lavascas di level G uols.

KM dah try pergi makan kat situ, sekali tak ku sangka, ouh my memang mengenyangkan OMNOMNOM!!!!

tengok pada menu memang tak boleh nak decide nak makan yang mana, then afterwards. KM di advise oleh Mr Sim untuk memilih The GodFather Burger.
 hehe kalau korang tengok menu kat di atas ni memang bersesuaian dengan harga yang di tetapkan. Kalau korang nak rasa Burger rare try lah The Wagyu. Daging import. Jauh ok kena import.
The GodFather
 Cheesy Smoked Turkey
  The Mediterranean Burger

dan Coming Soon Steaks. Kalau ada masa KM datang lepak kat ioi mall city ni confirm akan drop by untuk makan burger lain pula. Satu portion yang di hidang bukan saja nampak besar tapi KM sendiri pun tak boleh nak habiskan. Mungkin kalau korang lapar sangat boleh lah datang untuk makan 3 bijik burger hokay.

Ice Lemon Tea free flow to every customer ^_^
 
 selain dari itu, coffee juga memang tidak boleh di pisahkan bagi mereka yang meminati Coffee (Coffee Lover). L'OR Espresso memang sesuai bagi mereka yang suka akan aromonya. Tapi KM lebih berkenan kepada coffee Arabica. Senang masuk gitu..

kepada mereka yang ingin berkunjung sila tengok details dibawah ini ok:

 Stacks by Las Vacas Lot GE-05, IOI City Mall IOI Resorts 62502 Putrajaya  Wilayah Persekutuan  Tel: +60 3 8328 0787 - untuk membuat tempahan

Landmark: Pintu Masuk utama dan berhadapan dengan Magnum  Cafe.