Feb 10, 2015

Karenah di office: Watak lap meja


hi anak anak,

woi dah lama bebenor rasanya tak mengumpat uols, 
patut rasa diri ini kosong je hidup terasa, hahaha 

uols ni nak mak nak belakang sikit, kat department mek kan ada sorang ni baru masuk, cina uols, badan dan sedap tapi mek prefer amik part leher hingga ke pusat sajo. The rest leher ke atas mek jual murah kat uols hahah

yang tak tahan tu dia ni lelaki lah, dari awal dia masuk tu kan uols, mek dapat detect dah cina lelaki ni macam sesuatu gitu. Eh mek tak tuduh ok ini hanya baru suspect semata jer.

apa yang mek perhatikan dia ni ada dua karekter:

1) suka lap meja di awal pagi - serius uols, kalau nak compare meja mek dengan meja dia, haiyooo korang jangan cakap, confirm korang tak akan jumpa mek di sebalik meja tu. Setiap pagi seawal jam 8 dia akan masuk dan terus amik kain kotor kat pantry untuk lap meja dia, yang aku tak tahan setiap hari ok. Mek pun hairan nyah! berhabuk sangat ke meja dia tu, sampai hari2 kena lap. Esok kena buat inspection. Tunggu ok
ada kalanya tu kan nak je sediakan satu vacuum khas utk mamat ni. haha

2) part ni mek suka, sebab dia suka pakai lotion uols, ko mampo berada di dalam aircond ni kulit jadi kusam dan kering. Jadi lotion adalah best friend uols. Sebelum pergi meeting apply dulu lotion uols, sebelum buat kerja kena apply lotion dulu uols, takut nanti jari tak licin untuk menari di atas keyboard haha.
hello!!! kalau tangan mak kering nanti siapa yang nak buat keje? mak juga yang susah!!!
dia sapu kan yang ini, uols mampo ker?
 
Ko ghaser??? mak tak tahan btol dengan dia tu, mengalah mek hokay!!! mek juga yang feeling2 pak lebai gitu. Abang2 office gitu haha.

office uols confirm lah kan ada? gila takkan takde??