Jul 28, 2019

Lulu memperkenalkan Food Carnival Campaign sehingga 31 Julai 2019

Bersempena dengan campaign food carnival yang di anjurkan oleh Lulu Hypermarket @ 1 Shamelin ni, korang sendiri boleh lah berkunjung merasakan kemeriahan campaign ni. Food campaign ni sebenarnya nak ketengahkan pelbagai jenis makanan yang terhidang untuk pelanggan setia Lulu.

Pelanggan boleh menikmati hidangan di Hot Food Section, apa yang bestnya mereka sediakan bekas untuk pelanggan siap tapau. Selain dari itu juga terdapat lebih dari 20 jenis makanan yang terhidang. 
Promotion Food Carnival ni di rasmikan oleh YB Datuk Dr. Shahruddin Bin Md Salleh, Timbalan Menteri Wilayah Persekutuan pada 19/7/2019.


Di antara highlight menarik: 
9 – 21 July 2019 - Juices & Salads
22 - 24 July 2019 - Briyani
25 – 27 July 2019 - Shawarma & Pizza
28 – 29 July 2019 - Rice & Noodles
30 – 31 July 2019 - Grill & Kebabs

Ni salah satu manisan yang menarik perhatian orang ramai, aku bukan lah penggemar sangat makanan manis ni, tapi keterujaan aku untuk nak merasa membuatkan aku berjaya untuk mencuba. 

Jadi alkisahnya sekarang ni, the best part tu bila promotion ni termasuk sekali dengan item yang lain di mana turut terdapat promosi kaw-kaw. 


 

 
ni antara item yang korang nampak adalah promosi yang di be
 
 
 
 Bukan itu saja, barangan elektrik turut mendapat sambutan sempena dengan food carnival ni. Korang tengok power bank tu tertarik kejap sampai borong 4 buah. 

apa yang tertariknya dengan Lulu ni, korang boleh dapatkan jenama tempatan dan international brand dengan harga yang sangat berpatutan. No wonder la ramai yang mengambil kesempatan ni untuk berkunjung ke Lulu setiap kali ada promosi yang di tawarkan. 
 
Tengok la adik-adik kita ni, happy kemain sebab Lulu memberikan peluang untuk adik-adik kita ni asah bakat dalam coloring contest. 

Ok ni satu lagi info yang korang perlu tahu, pada tarikh penutupan Promotion ni berlangsung Lulu sendiri akan mengadakan majlis memotong Pizza Bersaiz Besar pada 31/7/2019 nanti bertempat di Lulu's CapSquare. 

Untuk sentiasa update dengan mereka, boleh lah follow mereka dekat link di bawah ni:

No comments :