Jun 26, 2020

Menikmati juadah baru di Hotel Maya Kuala Lumpur (Norma Baharu)

 
Hi Korang,
setelah lama aku mendiam kan diri, kini kembali lagi kita dengan review di datangkan khas dari Hotel Maya Kuala Lumpur. Seperti yang kita semua sedia maklum, di mana impak dari pandemic covid 19 yang melanda dunia telah memberi kesan yang sangat dalam terhadap semua business ekonomi negara, dan hotel industri juga turut menerika impak yang dalam. Rata-rata yang kita dengar ramai yang telah shut down company kerana tidak dapat menjaga pendapatan.


kini keadaan sudah pun kembali pulih walaupun mengambil masa namun kita percaya ianya sedikit sebanyak akan generate kembali ekonomi negara. Begitu juga lah dengan Hotel Maya ini, merekah kini telah kembali beroperasi sepenuhnya. Di atas kesempatan ini mereka ingin memberikan pendedahan kepada koleksi menu baru yang terdapat dalam musim ini. 
Sedia maklum, Hotel Maya Kuala Lumpur, juga turut memberikan nafas baru di dalam menyambut kedatangan pengunjung di mana mereka menyediakan pelbagai juadah di setiap konsep restoran yang di berikan contohnya: Japanese and Cantonese Restaurant, Still Waters, Maya Brasserie dan Ramah Tamah Restaurant.
Bagaimana pula dengan SOP?
Sebagaimana dengan Norma Baharu ini, SOP dari pihak Hotel maya ini sendiri amat menitik beratkan keselamatan pengunjung, bagi memastikan semuanya berada di dalam kedaan hygiene. Ianya mengambil langkah seperti social distanding, sanitise kawasan dan juga peraturan tempat menjamu selera. Tapi kelebihan untuk menjamu menu di restoran mereka di Still Waters ini, para pengunjung boleh menikmati di mana saja tempat yang tersedia asalkan tidak melanggar SOP yang di berikan.  

Sepanjang entry ini korang akan melihat pelbagai hidangan yang disediakan contohnya Masakan Ala-Carte menu masakan Malaysia di mana merupakan menu yang paling mendapat sambutan di Hotel Maya ini. Menu seperti: Nasi Kerabu Ayam Goreng Berempah, Nasi Tomato bersama Ayam Masak Merah, Nasi Goreng Sayur Zaitun, Work Fried Shell-less Tiger Prawns dengan Butter dan Golden Oat dan Butter Squid dengan Salted Egg Yolk dan banyak lagi. Tersedia dari pukul 11 pagi hingga 8 malam. 

Bukan itu saja malah Hotel Maya juga turut menyediakan service penghantaran (Delivery Service). Menu yang terdapat di Hotel ini korang boleh dapatkan di hotelmayakl.beepit.comPenghantaran percuma untuk minimum RM60 dalam radius 5KM dan minimum RM80 dalam radius 10KM dari hotel. Bukan itu sahaja, nikmati pulangan tunai kedai 10% untuk pesanan dan yang seterusnya. Tempahan ni boleh buat setiap hari dari jam 11 pagi hingga 8 malam.

Untuk informasi yang lebih lanjut, korang boleh layarai info di bawah :
Phone no: 03-27118866
Email : info@hotelmaya.com.my
Laman web : www.hotelmaya.com.my
Instagram: @hotelmayakualalumpur