Jul 8, 2020

Jadi Pemenang bertuah dengan menangi Voucher Tunai RM 12,000 ringgit di Lulu Hypermarket

Hi Korang, 

well dah lama rasanya aku tak update story pasal Lulu hypermarket kan? kalau dalam entry yang sebelum ni kemain kan update sana sini pasal Lulu ni, even dekat office pun orang  bertanya dah jadi ambassador lulu ke sekarang ni? haha macam-macam.

Ni aku nak share dengan korang semua memandangkan kita semua dah boleh keluar seperti biasa untuk kembali ke routine asal, apa kata korang singgah di lulu sebab aku nak share dengan korang dua agenda yang menarik. 

AGENDA PERTAM: Lulu Shopping Bonanza Kini Kembali
yessss, betul tu. Kalau dah nama contest memang sudah sinonim dengan Lulu hypermarket ni, ada je dia nak buat promosi. Lepas tu hadiah yang di tawarkan juga bukan calang-calang tahu. Mehhh aku cerita tentang hadiah dia dulu, sebab aku yakin korang semua confirm nak tahu apa hadiah istimewa dia bukan? 

Hadiah Utama: 6 x orang bertuah akan memenangi voucher shopping sebanyak RM 12,000 seorang. ini membawa maksud setiap orang akan dapat RM 1,000 sebulan. 
kalau tak puas hati baca lagi list hadiah yang bakal korang menang nanti. 

CARA DIA MUDAH SAHAJA: apa yang korang perlu lakukan ialah, shopping di Lulu dengan amount minimum RM 75 dalam single resit, korang sudah layak untuk join contest bonanza ini. Alaaahai RM 75 aku pun boleh setiap minggu haha. Cakap besar nampakkkkkkk
Wei korang, macam ni lah contest form yang korang perlu isi kemudian letak di dalam balang yang telah di sediakan. 
So korang tunggu apa lagi, tengok lah harga barang yang di tawarkan pun dah cukup murah. Confirm punya lah dapat RM 75 dalam single resit. Lebih menarik sudah lah banyak promosi, kemudian siap ada contest pulak tu, aduhaiiiii best betul kan shopping di Lulu ni. 


AGENDA KEDUA: WORLD FOOD CARNIVAL 2020
Bersempena dengan World Food 2020, Lulu hypermarket telah mengadakan food festival yang berlangsung dari 3/7/2020 - 13/7/2020. Ok korang mesti excited selepas ni, sebab bukan saja di warwarkan untuk tawaran makanan yang murah malah barangan lain seperti keperluan asas juga turut menjadi murah dengan promosi kali ini. 
cuba korang tengok ni, boleh di katakan semua makanan yang di lekatkan WORLD FOOD label ni korang layak untuk menikmati promosi murah yang di anjurkan oleh Lulu. Kepada mereka yang memang focus pada makanan korang harus teliti pada tarikh yang di tetapkan. Sebab setiap makanan yang di pamerkan bergantung pada tarikh yang di tetapkan. Contohnya hari ni 8/7/2020 korang boleh focus kepada Pizza & Pasta. Menarik bukan?

jadi kalau korang masih nak info dengan lebih lanjut korang boleh lah lawat social media rasmi dari Lulu Hypermarket