Aug 4, 2020

Daftar perniagaan online di Mecan Trade secara Percuma, buat duit sampingan di mana sahaja

Hi Korang,

Seperti yang kita sedia maklum, kawalan pergerakan seiring dengan penyakit pandemik ini masih lagi berleluasa, bukan saja kerajaan malah semua orang sentiasa perlu di ingatkan untuk menjaga SOP yang di tetapkan, namun begitu segala aktiviti kita masih lagi tersekat dan masih ada lagi di antara mereka di luar sana yang risau untuk keluar sepenuhnya. 
Ini juga merupakan penyumbang utama yang menjejaskan ekonomi para peniaga khususnya, mereka tetap menjalankan operasi walaupun mereka tahu dengan akibat yang mereka bakal hadapi. Tapi korang jangan risau, bagi mereka yang berniaga melalui tapak jualan korang boleh juga menjual melalui online. 
Kita juga sedia maklum di mana permintaan jualan online kini meningkat tinggi, tapi bukan semua platform untuk berniaga secara online memudahkan para pengguna. Kerana mungkin ada kos sampingan yang mereka kena sentiasa patuhi. Tapi tidak dengan Mecan Trade. Kita nak memperkenalkan Mecan Trade dekat korang semua!!!

Ini kerana semua perniagaan anda di atas talian akan di pantau dan di jaga oleh sistem admin dari mereka. Senang bukan?? malah korang kalau nak berniaga tapi tidak mempunyai product korang boleh tolong untuk mempromote item di Mecan Trade dan sebagai pulangan korang akan menjadapat komisyen. 

kalau korang nak tahu aku sendiri pun dah ada online platform sendiri yang berdaftar bersama dengan Mecan Trade. Korang boleh click dan tengok item mereka di bawah ni: 



sebagai permulaan korang boleh tengok dengan perfume kereta berjenama Vanzo ini. Pewangi kereta versi dashboard ini korang boleh promotekan sebagai salah satu item korang di website mecan trade. Kandungan yang terdapat di dalam bahan ini tidak mengandungi alcohol sama sekali jadi apa yang korang feel itu adalah hasil dari fresh ingredient dari Vanzo. 

kalau korang nak tahu info lanjut korang boleh lawat pasal product ni.  https://vanzoasia.com/
Product kedua yang aku akan share dengan korang ialah Hair Product dari Wellsen. 

Tapi sebelum korang tengok product dia satu persatu, jom baca sedikit info mengenai product ini. Hair Product dari Wellsen ini mempunyai 48 jenis product serta dihasilkan dengan bahan organic so kandungan kimia dan juga bahan pengawet itu tidak ada di dalam senarai product ini. Ianya datang dengan pelbagai jenis product dari Mask, Serum, Conditioner dan lain-lain lagi. 

Apa yang aku suka dengan Wellsen Hair Product ni mereka memberikan step by step product apa yang mereka perlu gunakan setiap kali membasuh rambut. Pada label packaging mereka korang akan nampak turutan nombor, jadi kira nya ianya memberikan small guide kepada korang. 

Ouh ye, aku berkenanan sangat dengan bau yang di hasilkan dari Wellsen ni, wangi dan lembut. 

korang boleh tengok pada website di atas ni, ataupun korang boleh click pada online platform yang berdaftar dengan Mecan Trade ni. https://kiflimally.mecan.trade/


Jadi apa yang korang feel so far dengan Mecan Trade ni?

Betul dengan Mecan Trade kini semua orang boleh berdagang, semua dah boleh jadi usahawan muda dan usahawan baru, kerana korang boleh menjalankan perniagaan ini secara online tidak kita di mana sahaja.

Mecan Trade akan memberikan korang tunjuk ajar bagai mana untuk menjana income dengan online tutorial yang diberikan.

selain dari itu juga Mecan Trade akan memastikan korang tidak run business ini dengan sendiri tanpa knowledge, kerana team mereka sentiasa available untuk memberikan support kepada korang. 


Jadi kepada korang di luar sana yang ingin menyertai senang je korang boleh daftar di sini, https://mecan.trade/mainsite kini semua orang boleh berniaga tanpa memikirkan tentang modal,risiko dan item yang perlu di jual. 

No comments :