Jul 15, 2020

20 Menu yang patut di rasa di Restoran Sana Sini @ DPULZE Shopping Centre

Hi Korang, dah ready ke nak tengok hasil tatapan yang bakal menyegat selera korang. Seperti yang korang nampak dekat title tu yes, lebih dari 20 menu yang terdapat disini. Cuma kali ni aku nak share Menu best highlight dari Restoran Sana Sini ini. 

Tapi sebelum, kita nak inform yang di Restoran Sana Sini ini menyediakan menu masakan yang berkonsepkan ala fusion dan di mana ianya bersesuain dengan family dan keluarga yang besar. Tempat juga memainkan peranan jadi sesiapa yang berada di Area cyberjaya atau putrajaya boleh lah berkunjung ke Dpulze Shopping center ni sendiri ok. 

OK JOM kita tengok senarai makanan terlebih dahulu kemudian di banjiri dengan gambar makanan yang sangat menyeleraka. Kemudian aku akan inform korang makan best favourite aku ok. 

MENU RESTORAN SANA SINI


1-Nasi Ayam 7 Adik Beradik
2-Salted Egg Chicken Wing
4-Sizzling Yee Mee With Chicken And Mushroom
3-Curry Laksa Noodle
6-Hokkaido Curry Chicken Chop Rice With Omelette
5-Sizzling Ayam Bakar Rice
8-Pumpkin Fried Rice With Chicken Chop
7- Pineapple Seafood Fried Rice
10-Claypot Beancurd With Vegetable
9-King Prawn Kway Teow With Ginger And Egg
13-Classic Chicken Carbonara
11-Butter Chicken With Egg Floss Rice
12-Spicy Szechuan Chicken Rice
16-Black Papper Beef Rice
14-Spaghetti Aglio Olio With Seafood
15-Fire Flame Cajun Chicken Chop
20-Butter Milk Chicken Rice
17-Sweet And Sour Fish Rice
18-Salted Egg Yolk Squid Rice

19-Sambal Prawn Rice



 kalau nak di ikutkan semua makanan yang aku tunjuk ni memang sedap. Tapi aku pula memang suka jenis fusion style. So aku pun memilih contohnya seperti Nasi Ayam 7 Adik Beradik, Salted Egg chicken Wing, Curry Laksa Noodle,Sizzling Ayam Bakar Rice, Salted Egg Yolk Squid Rice, utter Milk Chicken Rice, Pumpkin Fried Rice With Chicken Chop,Hokkaido Curry Chicken Chop Rice With Omelette. Wei korang dah almost separuh menu yang tersenarai.

Tapi apa pun jangan tertarik pada menu dia juga ye, sebab selain itu best highlight yang korang akan terkesima sebab di Restoran Sana Sini ini, mereka juga memberikan Ice Cream scoop 3 rasa SECARA PERCUMA SETIAP HARI. Percaya atau tidak itu lah realitinya.


Mereka beroperasi dari 10 pagi sehingga 10 malam. Jadi pada belah weekend korang boleh bawa family untuk berkunjung di sini ok.


Sebagai penutup meh tengok youtube ni, so overall korang boleh tengok environment yang terdapat di Restoran Sana Sini tersebut. Seperti biasa if korang nak tengok social media mereka please click di bawah, sebab Restoran Sana Sini always ada promo. Jadi harap korang tidak ketinggalan ok. 

1 comment :

Balqis Athirah said...

Eh dekat ngan rumah Qiss. Nanti boleh gi makan ngan family kat sini.