Dec 15, 2020

Jom Rebut Peluang shopping di PG MALL YEAR END SALES

Hi Korang,

Dalam beberapa hari saja lagi tahun 2020 bakal melabuhkan tirainya, kita dapat tengok banyak sale dan juga clearance yang diadakan. AKu ni salah seorang yang suka shopping online, kalau boleh semua nak rembat. Boleh jadi rambang mata dibuatnya.

Begitu juga dengan PG Mall https://pgmall.my/, mereka juga tidak turut ketinggalan untuk mengadakan YEAR END SALE untuk semua rakyat Malaysia umumnya. Year End Sale ni berlangsung dari 1st December 2020 sehingga 31st December 2020. Pelbagai jenis barangan local yang terdapat di sini antaranya seperti:

          Barangan Rumah,

          Barang Runcit

          Barangan kanan-kanan

          Kecantikan & Kesihatan

          Barangan Automotive & sukan

          Barangan Elektrik

          Fesyen

Tapi sebelum ni mari aku share dengan korang pasal PG Mall terlebih dahulu. PG Mall merupakan platform E-commerce Malaysia No 1 yang sudah pun beroperasi dari tahun 2017. Korang tahu tak PG Mall Malaysia merupakan satu-satunya Local E-commerce platform untuk barangan Malaysia?

Selain dari itu juga PG Mall merupakan Top 3 E-commerce di terpapar di Report Iprice

berkenaan dengan system permbayaran, korang boleh bayar melalui e-payment ataupun payment gateway yang terdapat pada PG Mall ni, contohnya pada secreen dibawah iaitu C-Wallet lagi mudah dan senang uols.

 

jadi dari setiap pembelian tu, korang boleh lah gunakan Kupon di bawah ini sebagai reward untuk setiap pembelian yang korang buat di PG Mall.

          Kupon Code: KBBM20 RM20 OFF ,Min Spend RM50

          Kupon Code : KBBM30 RM 30 OFF , Min Spend RM100

 

Product Tempatan yang terdapat di PG MALL?

Seperti yang aku highlight kan di atas, PG Mall ni merupakan satu-satunya yang berkolaborasi dengan Pembekal dan Peniaga Local Produk kita. Contoh outlet local yang korang boleh di tengok senarai di bawah ni:

          Costplus Online | https://pgmall.my/Khind-by-Costplus-Online-1

Costplus online, menjual perkakasan elektrik semua ni adalah barangan dari produk local kita. Dengan harga yang berpatutan aku yakin korang mampu miliki dan juga korang boleh jadikan ianya sebagai hadiah kepada keluarga dan kenalan rapat korang.

          Diva Scarf | https://pgmall.my/Diva-Scarf

Ni merupakan salah satu fesyen Muslimah yang korang boleh dapat kan direct di PG Mall, selain daripada banyak juga barangan fesyen lain yang sangat updated.

          Trendy Valley | https://pgmall.my/TRENDYVALLEY

Kepada ibu-bapa yang ingin mencari sesuatu untuk baby mereka, korang boleh cari di Trendy Valley. Bagus kan dengan keadaan pandemic Sekarang ni korang just boleh beli melalui online tanpa perlu membawa si kecil keluar rumah.

 

Bukan itu saja guys, bila bershopping di PG Mall korang boleh menikmati penghantaran secara percuma. Hanya dengan pembelian minima serendah RM 30 sahaja. Berlangsung dari 1st – 31st December 2020. Sebagai menunjukkan semangat kita untuk terus support barangan buatan Malaysia jom kita ikuti kempen mereka di sini #BarangBaikBarangkita (https://pgmall.my/proudly-local-campaign)

So guys tunggu apa lagi jom shopping bersempena dengan sale hujung tahun ni, nak lagi senang korang boleh download app mereka di Google Play Store & App Store – hanya scan barcode yang tertera di atas ni.

 Info selebihnya korang boleh layarai laman sesawang mereka di bawah ini:

Website: https://pgmall.my

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram: https://t.me/pgmallofficial001

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping

No comments :