Dec 27, 2020

ADAM Series Axtension (Produk Kesihatan Lelaki) kini di Pasaran

Hi Guys, 

Kali ni aku nak share dengan korang berkenaan satu produk kesihatan lelaki yang baru je dilancarkan di dalam pasaran ADAM Series Axtension. Apa benda pertama yang korang fikir bila kita sebut berkenaan dengan Produk Kesihatan Lelaki?

Pernah tak korang terdengar soalan-soalan lazim seperti:

  1. 1.   Benda ni normal ke?
  2. 2.   “saya tak tahu nak cari jalan”
  3. 3.   “dengan siapa saya perlu refer”
  4. 4.   Benda ni selamat untuk di ambil ke?

Seiring dengan Misi, Visi & Nilai yang di terapkan oleh VARF Healthcare Sdn Bhd, kesemua bahan yang di hasilkan untuk produk ini adalah berunsurkan dari bahan semula jadi. Kita sebagai pengguna amatlah peka terhadap dengan isi kandungan sebab kita tidak mahu benda yang di ambil itu memberi kesan pada masa akan datang.

Sebab itu lah VARF HealthCare Sdn Bhd ini mencari ramuan yang terbaik berasaskan dari bahan semula jadi tanpa ada kandungan toxic. Bahan utama yang digunakan adalah berasaskan dari Ekstrak Anggur, dan juga kombinasi dari ramuan herba asli seperti Serbuk Jus Anggur, Ekstrak Epal, Serbuk Saffron, Ekstrak Maca dan juga Ekstrak Guarana. Di mana kesemua ramuan di atas adalah selamat untuk di ambil khususnya kaum Lelaki.

Sasaran ADAM Series Axtension ini tertumpu pada kaum lelaki untuk meningkatkan kesihatan dari sudut keintiman bersama pasangan. Sebenarnya pada zaman serba pantas ni, kita jadi leka dengan kesihatan dalaman lelaki. Ramai lelaki di luar sana yang menghadapi masalah bila Bersama pasangan masing-masing. Dengan ADAM Series Axtension ni mampu mengelak kan mati pucuk, ejakulasi pramatang dan juga kanser prostat. Kebiasaan hasil akan terlihat pada pengambilan selama 30 hari.

Sekarang mari kita mendalami lebih lanjut berkenaan dengan ramuan utama yang terdapat pada ADAM Series Axtension ini:

Ekstrak Buah Anggur –

Atau nama saintifiknya Proanthocyanidin (OPC) yang mengandungi ekstrak biji anggur di mana kandungan nya penuh dengan antioxidant di mana lebih jauh berkesan sehingga 50 kali lebih hebat dari Vitamin E dan 20 kali lebih hebat berbanding dengan Vitamin C. kelebihan Ekstrak buah anggur ni untuk mengawal tekanan paras gula di dalam darah kita sekaligus berfungsi untuk mempertingkat kitaran saluran darah dalam badan.

Ekstrak Akar Maca –

Tumbuhan ni terdapat di Selatan Amerika, Maca ni adalah tumbuhan yang hanya terdapat di tempat yang tinggi dan lapang yang terletak di Peruvian Andes, Peru setinggi 4000 meter. Kelebihan nya untuk memberi kesimbangan pada badan kita. Kalau kita dekat Malaysia ni jadikan ianya seperti Ginseng sebab ianya kaya dengan khasiat dan nutrisi. Kalau dekat orang dulu-dulu di Peru mereka menggelarkan ianya sebagai Ginseng Peruvian sebab ianya sudah menjadi amalan berkurun lamanya. Senang kata dalam erti kata lain performance yang tahan lama 😊 dan ianya memang di akui oleh orang Peru sendiri.

Serbuk Saffron –

Saffron sudah lama terkenal di kalangan perubatan oleh orang cina dan memang sudah lama di gunakan dari dulu lagi. Ianya bagus untuk melancarkan peredaran darah yang tersekat bagi mengelak kan dari atherosclerosis*

Aterosklerosis ialah penyakit di mana bahagian dalam arteri mengecil kerana pembentukan plak pada mulanya, biasanya ada gejala Apabila teruk, ia boleh mengakibatkan penyakit arteri koronari, angin ahmar.

Selain dari itu kebaikan saffron juga untuk menstabilkan vitamin A & D di dalam badan.

Ekstrak Guarana –

Buah ini terkenal dan berasal dari hutan hujan tropical di Amazon Brazil. Di sana, Guarana ni terkenal sebagai salah satu perubatan tradisi yang terdapat di hutan hujan tropika ini kerana dengan sejarah yang terdapat pada kandungan nya. Orang tempatan menggelarkan nya sebagai “Mata Misteri” ini kerana ianya kaya dengan Amino Acid, Alkaloids, beberapa jenis minerals, tannins, beberapa jenis Vitamin serta carbohydrate. Di Brazil, Guarana dikenala sebagai minuman kebangsaan kerana ianya di hidangkan sebagai hidangan utama kepada penduduk Brazil. Kelebihan nya lebih kepada jangka Panjang baik untuk Otak serta memberi kesimbangan aura Yin & Yang, mengawal nafsu, mampu mengurang sakit badan serta mampu memberi tenaga yang cukup untuk badan anda.

Boleh di katakana ianya memberi kesan selama 30 hari korang mengamalkan ADAM Series Axtension ni. Korang akan sentiasa kekal aktif dan bersemangat.

Mari kita lihat tentang produk ni:

Cara Pengambilan: Ambil (1) Sachet selang sehari sebelum tidur

Bundle Package :

3G X 15 Sachets Per Box X 1 Box (1 Month Set) - RM328.00

3G X 15 Sachets Per Box X 3 Boxes (3 Month Set) - RM838.00

3G X 15 Sachets Per Box X 5 Boxes (5 Month Set) - RM1230.00

Bagi korang yang teringin nak tengok kandungan yang terdapat pada sachet ni. Ianya jenis serbuk guys, so senang untuk korang nak consume ADAM Series Axtension, tidak kira di mana jua anda berada ianya sangat kecil di bawa untuk travel.

 Kalau korang berminat untuk tahu lebih lanjut berkenaan dengan product ini korang boleh layari info seperti di bawah:

Phone: +607-5542685

Emailvarfshop@gmail.com

Official Websitehttps://varfshop.com/

Facebook Pagehttps://www.facebook.com/VARF-Healthcare-Sdn-Bhd-601433347183435

Instagramhttps://www.instagram.com/varf.healthcare/

Youtubehttps://www.youtube.com/channel/UCczJoqm4h5Czgoxufm41l9Q


No comments :