Jan 17, 2021

JEBAT Minuman Bertenaga Buat Kaum Lelaki Keluaran Jamu Tun Teja.


Hi Korang, ni aku nak share korang berkenaan satu minuman booster yang sangat di sarankan untuk kamu lelaki khususnya yang selalu mengalami rasa penat dan tidak bermaya. Bagi aku seiring dengan zaman sekarang ni masa dan tenaga memainkan peranan penting. Dua benda asas ni kena seiring ada masa tapi tidak bertenaga pun tak boleh jadi juga uols, so oleh itu maka terhasilah lah product Jebat keluaran Jamu Tun Teja ini.

Jamu Tun Teja dikenali sebagai Produk berasaskan Herba Terbaik di Malaysia dan berpusat di Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Jamu Tun Teja diasaskan oleh Hazira Azihan bt. Abd Wahab dan Syukri Hassan selaku Presiden Jamu Tun Teja. Jamu Tun Teja telah mula beroperasi pada tahun 2017.  

“Tercetusnya idea untuk menghasilkan JEBAT ini sebab selalu tengok Syuk, merangkap suami keletihan kalau kerja berterusan. Macam mana nak maju dalam business kalau tak kental. I sendiri ialah consumer tegar Jamu Tun Teja, 24jam ibarat “nothing to me”. I boleh kerja beterusan tanpa sempadan tapi kalau Syuk tak boleh nak kejar energy bekerja I, macam mana ? Oleh itu, terhasilnya JEBAT by JTT ini.” ulas Hazira.  

JEBAT adalah Minuman Tenaga yang dicipta khas untuk kaum lelaki. JEBAT mengandungi bahan-bahan Herba semula jadi seperti Tongkat Ali, Ginseng, dan Madu Asli. Di samping itu, JEBAT mempunyai manfaat yang baik, bertindak sebagai memberi tenaga tambahan untuk lelaki, mengurangkan bintik hitam dan putih di muka, membantu mengurangkan kesan gelap akibat sinaran matahari pada kulit dan membantu pelancaran usus yang sihat. 

Hazira juga memberitahu tentang keunikan produk JEBAT ini berbanding produk di pasaran ialah JEBAT mengandungi 3 bahan utama yang sangat bagus untuk lelaki. Kos pembuatan dan formulasi agak tinggi, namun JTT sangat berpegang teguh dengan Quality over produk yang hanya berlandaskan konsep Hit & Run.  


“Dari segi konsep, JEBAT sangat berhubung kait dengan jiwa, semangat kepahlawanan Kemelayuan demi memartabatkan Sejarah Nusantara. Walaupun kos pemasaran pembuatan video dan grafik agak tinggi untuk syarikat SME seperti JTT yang baru menapak di industri ini, kami tidak gentar untuk melawan arus.” ujarnya.  

“Dari awal tahun lepas lagi I dah terbayang nama produk JEBAT tu memang zasss! Kenapa bukan TUAH, sebab JEBAT ni macam bad boy sikit ada aura dan karakter  yang gagah”.  

Cabaran yang dihadapi semasa melaksanakan produk Jebat menurut beliau “Lelaki susah nak setuju bab-bab supplement ni, kalau bab kari gulai lain la. Bab supplement, nak buat too delicious, it will end up as cordial taste, nak buat too medicinal taste, pahit 

segala herba. Kaum lelaki tak mungkin berpegang pada Beauty is Pain. Perempuan lain, Perempuan gigih. Jadi akhirnya, the taste is amazingly good! Dan bukan cordial taste. Lelaki yang consume JEBAT ni je akan tahu manfaat JEBAT ni. Every single ingredient akan bagi hints in one sip!” 

“I berharap agar JEBAT akan hit pada kali ini! I nak JEBAT diletakkan di Harrods!” Katanya lagi. 

Selain JEBAT, JTT juga telah menghasilkan produk lain yang dibuat khas untuk wanita. Antara produk JTT adalah Jamu Tun Teja, Ginseng Herbal Soap, Feminine Herbal Wash, MEKAR, Sutera Lip Serum dan Lip Glass, RATU Hair Series , dan LAUT Spa Series. 




Demi Tuhan Yang Satu,
Demi Tanah Yang Dipijak!

korang saksikan advertisement ni, fuhhh memang nampak sungguh Jebat nya disitu!!!!

Untuk maklumat lebih lanjut, sila hubungi Ms Mira at +60175173053 atau anda boleh menghantar e-mel kepada kami di jamutuntejahq@gmail.com

No comments :