Jul 17, 2021

Minuman Kesihatan Mixberry Yogurt Merupakan minuman kesihatan semulajadi


hi korang, kali ni aku nak share dengan korang tentang khasiat Mixberry yogurt. ianya merupakan minuman kesihatan yang korang boleh ambil secara santai di rumah. Al maklum lah sekarang ni kan kita masih lagi dalam Fasa 1 di mana semua orang tidak di galak kan utk keluar rumah. 

walaupun begitu janganlah kita mengambil sambil lewa tentang kesihatan dan kecantikan dalaman badan kita. Kita kenalah sentiasa berfikiran positif dan kekal cerdas bagi memastikan kesihatan kita terjamin.

Minuman Kesihatan Mixberry Yogurt

Apabila saya diperkenalkan minuman kesihatan Mixberry Yogurt, saya terus tertarik. Ini kerana saya memang peminat minuman yogurt! Apatah lagi didatangkan bersama rasa campuran buah beri seperti strawberi, ceri, anggur dan pelbagai lagi. Pastinya memberi rasa enak dan kesegaran apabila dinikmati.

Seperti yang kita maklum kumpulan buah beri antara kategori superfood yang banyak manfaatnya. Ianya kaya dengan antioksidan dan fitoflavinoid. Bukan itu sahaja, buah beri ini juga mempunyai sumber kalium dan vitamin C yang tinggi.

Tidak hairanlah mengapa buah beri sering dijadikan sebagai pilihan utama para doktor dan pakar pemakanan kerana khasiatnya yang banyak dan juga kehebatannya dalam mengurangkan risiko penyakit jantung, barah selain bersifat anti-radang.Apatah lagi kandungan kuantiti antosianin yang tinggi dan ini sangat menyokong sintesis kolagen didalam kulit. Sekaligus dapat mengurangkan masalah jerawat , membantu membersihkan pori dan boleh merawat masalah enzema.

Cara Pengambilan Mixberry Yogurt

Kebaikannya beri memang banyak tetapi untuk menikmatinya setiap hari dengan lebih praktikal kita boleh terus menikmai minuman kesihatan Mixberry Yogurt. Hanya bancuh dan siap untuk dinikmati. Semudah ABC...

Cara pengambilannya sangat mudah.Hanya ikuti arahan yang diberikan seperti di bawah.

🥄1 scoop bersama 150ml air sejuk
🥄🥄kali sehari.pagi dan malam. sebelum sarapan,dan sebelum tidur.


Testimoni pengguna

Kalau korang nak tahu sebenarnya ramai je pengguna minuman Mixberry Yogurt ni, korang boleh tengok testimoni mereka di bawah ni, rata-rata di antara mereka memberikan feedback yang positive terhadap product ni. 




Secara ringkas, antara kelebihan serta manfaat yang kita perolehi setelah menikmati minuman Mixberry Yogurt adalah seperti berikut:-

🌸Memutihkan kulit
🌸Bagus untuk mata
🌸Menyihatkan kuku
🌸menyuburkan akar rambut
🌸Menambahkan  tenaga
🌸Mengurangkan rasa lesu
🌸mengurangkan selera makan
🌸melangsingkan badan



Promosi istimewa daripada Master Leader Area Selangor Mixberry Yogurt @amoi89_

kalau korang nak tahu @amoi89_ ni merupakan salah seorang pengguna Mixberry Yogurt kemudia telah pun mendaftarkan diri menjadi agen yang sah dan kini dia telah menjadi Master Leader Area Selangor Mixberry Yogurt iaitu @amoi89_ memang mempunyai impian untuk berkongsi kebaikan minuman ini dengan lebih ramai orang lagi. Kalau korang nak tahu lebih lanjut boleh lah berkunjung ke IG beliau di @amoi89_

apa yang korang tengok pada di atas ni merupakan harga promosi bagi setiap botol yang korang purchase. Bukan itu sahaja malah para pembeli berpeluang untuk dapatkan hadiah menarik giveaway seperti di bawah ni. Sementara stock masih ada.

Untuk pembelian 1 botol Mixberry Yogurt

Untuk pembelian 2 botol Mixberry Yogurt 

Untuk pembelian 3 botol Mixberry Yogurt 

Dalam satu botol mengandungi 500g. Harga biasa RM80 untuk satu botol. PERCUMA untuk  penghantaran bagi Semenanjung Malaysia. Manakala untuk Sabah dan Sarawak RM12 sahaja.

Untuk pembelian boleh hubungi:
IG : instagram.com/amoi89_
Whatsapp : 0137737330

No comments :