Nov 29, 2022

Tiara Sendayan Projek Penjualan Terbaik! Rumah Idaman Buat Warga Belia Malaysia!

Bila kita sebut saja tentang rumah kediaman, semestinya kita nak rumah idaman tu selesa kan bukan saja untuk diri sendiri malah buat keluarga tersayang. Selain dari itu rumah kediaman juga merupakan salah satu pelaburan jangka panjang dan berbaloi. Bukan itu saja, malah Kawasan stratergik juga memainkan peranan di dalam pemilihan rumah yang dilengkapi dengan fasilti serta kemudahan.

Oleh itu seiring dengan rumah idaman semestinya korang kena masukkan Tiara Sendayan di dalam list korang, sebab ianya merupakan projek penjualan terbaik bagi Matrix Concepts!

Tiara Sendayan ni merupakan projeck perumahan yang terletak di Kawasan negeri Sembilan bernaung di bawah pemaju Matrix Concepts Holdings Berhad. Hampir 13 projeck habis terjual di dalam masa tempoh 3 tahun dan sambutan juga cukup menggalakan dari orang ramai. Tidak hairanlah Matrix Concepts Holdings Berhad berjaya merangkul pelbagai anugerah berprestij termasuk The Edge Excellent Award 2022 (TEPEA), The Edge Billion Ringgit Club 2022, The Malaysia Developer Awards 2022 (Top 10 for Market Capitalisation of RM 1 Billion and above) dan banyak lagi.

Ini menguatkan lagi penambahan factor untuk mereka memilik rumah dari Tiara sendayan ni. Tiara sendayan juga merupakan di antara projek penjualan terbaik sebab Berjaya bina dan menyerahkan lebih 2,188 kunci kepada pemilik Tiara Sendayan. Ini sekaligus meningkatkan kepercayaan pembeli untuk memiliki rumah di Tiara Sendayan

Aksesabiliti & Kemudahan Yang Hebat

Tiara Sendayan mempunyai akses seperti Lebuhraya Utara-Selatan dan KLIA Expressway. Ianya juga terletak di area Kawasan perbandaran contoh seperti Malaysia Vision Valley, jika di lihat untuk pelaburan jangka panjang ianya akan membangun dengan lebih pesat.

Kemudahan seperti taman rekreasi yang tersedia seperti Sendayan Green Park yang mempunya pelbagai aktiviti riadah dapat dilakukan, pusat Pendidikan dari sekolah rendah hingga ke sekolah menengah juga tersedia. Malahan, pusat komersil juga tidak jauh dari Tiara Sendayan. Ini merupakan satu kelebihan buat penduduk di Tiara Sendayan untuk beriadah pada bila-bila masa.

Tidak sempurna lah Tiara Sendayan ni kalau tidak ada tempat eksklusif seperti Kelab D’Tempat Country Club yang tersedia kolan renang bersaiz olimpik, spa, gim, kedai makan & banyak lagi. Kepada para pembeli project perumahan Tiara Sendayan ni akan dapat complimentary keahlian rumah kelab. Bukan itu sahaja, X-Park Sendayan yang merupakan akitiviti luar terbesar di NS dengan tarikan lebih 18 aktiviti untuk semua peringkat umur seperti go-kart, paint ball,dan pelbagai lagi menjadi faktor Tiara Sendayan menjadi rebutan buat pembeli.

12 Ekar Central Park Lengkap di Bina untuk Aktiviti Beriadah

Seiring dengan nama yang gah, Tiara Sendayan mempunyai Central Park tersendiri yang berkeluasan 12 ekar, tempat ini juga di kelilingi tasik dan rimbunan hijau yang sangat tenang kepada mata yang memandang. Para penduduk bebaskan melakukan aktiviti riadah Bersama dengan keluarga tersayang.

Di tambah pula dengan kemudahan untuk bersukan dan rekreasi yang disediakan kat sini termasuklah gelanggang futsal, gelanggang bola keranjang, gim, stesen parcourse, kawasan majlis, teres tempat duduk, trek joging dan laluan refleksologi. Senang semua dah ada dah kan.. menarik betul!

Tiara Sendayan Dibina Untuk Keselesaan Keluarga

Dan akhir sekali, Tiara Sendayan bakal di lancarkan dengan kediaman 2-tingkat bermula dengan harga pasaran RM 538,888. Kediaman ini di datangkan Bersama 4 bilik tidur dan 3 bilik air. Memang selesa bagi keluarga yang besar. Berbekalkan keluasan sebesar 2000 kaki persegi (20’ x 70’) memang cukup selesa untuk menempatkan keluarga yang ramai. Jangan tunggu lama yer, jom kita rebut peluang untuk memiliki dan menjadi sebahagian komuni Tiara Sendayan 

Hubungi: 1800-88-2688 / layari laman web https://tiarasendayan.com.

4 comments :

Geng Borak said...

Memang berbaloi jadikan rumah idaman ni. Now ramai yang pilih kat Tiara Sendayan. Kemudahan bagus

Sally Samsaiman said...

Menarik sbb lokasi dia di Seremban dan byk fasiliti dekat sekitar. Mmg berbaloi kalau beli buat aset atau utk jadikan kediaman keluarga kan!

Mahamahu said...

Boleh dah pakcik mali dan mak bayah beli rumah ni buat masa pencen nanti heheheh rumah pun cantik selesa nak tanam pokok..

Kitkat Nelfei said...

Luas betul rumah kat sini kan! Landed property lak tue! Truly concept rumah yang Nell cari bah! Boleh la consider nanti when mereka ada project launch nanti..