Teka cepat-cepat tahu...saya pun dah terkena hahaha

hellooooo...MySpace sedap sngt uolsss baru bangun ni lepas tu dengan taik mata ngadap Mr.Lappy terus update entry...haha ada aku kisah hujan lah uolss tiba2 je mata ni beku...hurm petang tadi aku ada jawab satu soklan ni tahu memang sakit ati aku dibuatnya hehe bukan sakita ati pasal tak dapat jawab tapi jawapan aku semuanya salah...yelah dah diminta jawab cepat2 aku memang takde masa nak fikir...aku ingtkan betul semua jawapan aku tup2 salah...hah ko adooo meh sini jawab laju soklan dibawah ni yer...


jawab jangan tak jawab ok...klu dah siap jawab sila scroll jawapan anda dibawah....


hahaha sama ke uolsss.....korang jawab apa ni hah!!! tak senonoh tol....

P/S : klu boboy yang jawab sure otak kuning...klu gegurl tak tahu lah aku hehehhe
QieflysiDolce

5 comments :

NiZaM Limited said...

seb baik tekaan saya sebijik mcm jawapan tu.
wakaka..kunun jek..=p

Farihah Ahmad said...

hooooooooooooooooooohhh!! oke. HAHA.

QieFLy si Dolce said...

@NiZaM Limited hehehe tak baik menipu tahu nizam...

QieFLy si Dolce said...

@Farihah Ahmad wahhh so jawapan kamu sama dengan jawapan kat bawah tu ke...tahniah!!!

touya said...

Well jawapan aku yang tak senonoh semuanya , lalalalalala .