Oct 17, 2012

Preview Screening: TED sememangnya terbaik!

 thanx to United International Pictures and also NUFFNANG
hey uols,

sebelum i nak mengulit mimpi basah, ada baiknya kalau i update PS: TED terlebih dahulu, Seperti biasa cerita yang i pergi tonton semuanya terbaik, so far takde lagi yang menghampakan :) pemilihan actor dan actress juga memainkan peranan penting.

Pada mulanya i budget cerita ini for sure untuk nak tarik viewers kanak2 semata kan sebab maklumlah Teddy bear berbulu boleh jadi best friend for sure ramai yang nak tahu jalan cerita ni kan? tapi i memang sarangkan uols semua WAJIB tengok cerita ni sangat sangat sangat kelakar ok. Tak usah berfikir panjang sebab cerita ni berbaloi untuk uols.

bila kita mahu nonton movie hadek2 haruslah yang i bawa tu pun hadek2 :)

Sinopsis:

Cerita yang mengisahkan tentang seorang budak yang dari kecilnya tiada teman, so bila budak ni dapat hadiah krismas iaitu teddy, dia terus berhajat agar teddy itu bernyawa dan menjadi kawan baik seumur hidup. Bila dah meninggkat dewasa masing2 ada haluan hidup sendiri dan waktu itu lah John bertemu pasangan hidupnya Lori. 

itu saja yang i boleh catit kan sebagai sinopsis, cos cerita panjang pun tak nice kalau uols tak pergi tengok cerita ni. Cerita yang mengisahkan tentang PERSAHABATAN, walaupun bergaduh, bercakaran, bermuram durja, ber-kahak-kan semua itu mengajar kita untuk lebih rapat dalam persahabatan :)

 Muah Love you TED.


p/s: eh korang ada TED juga ker? i ada okay nanti i will update my TED okay, i promised. K lah mahu tidur bye you "Meat Hole" haha


No comments :