Oct 24, 2012

Teater Dance Musical: Binatang or Be Nothing di The Actors Studio Lot 10

hey uols
pada minggu yang sudah kita orang pergi teater at The Actors Studio @ Lot 10. Invitation ni pun kita orang dapat tahu dari kawan weols. Kisah dance teater ini mengisahkan tentang hari haiwan sedunia dimana dalam pementasan tu mereka melibatkan semua binatang. Contohnya seperti Angry Bird, Oppa Gangnam Style, Wonder Pet dan lain-lain lagi dalam erti kata lain apa jenis binatang mereka jadikan sebagai persembahan dance teater.


Ini atas jemputan yang diterima oleh pihak TKG, mereka ingin kami datang untuk support dan pada waktu itu hanya kami berlima sahaja namun dah boleh membuat onar.


 Kalau tak silap mereka yang menjemput ni atas kolaborasi budak aswara dan juga penari2 DBKL, dan waktu tu kita orang semua plan last seminggu awal so yang dapat datang pun bagi mereka yang kerja dekat area BB :)


 dimana korang sendiri boleh lihat para peserta yang sporting juga turut mengambil bahagian dimana mereka perlu melontar kan patung burung ke arah babi comel haha semestinya korang sudah tahu kan. Burung yang garang bersama dengan babi berwarna hijau. Yessss~ tak lain tak bukan kalau Angry Bird.

Selepas itu kita orang disajikan dengan persembahan ular sawa yang ingin mengawan sambil cuna untuk mendapatkan mangsa yang sedang lena menjamah makanan :)
 wonder pet, kungfu panda tom n jerry tak turut melepas peluang mereka untuk membuat persembahan. Bila time show tom n jerry tu mereka siap lagi kesana dan kemari mereka menggunakan pentas dan juga ruangan tempat duduk tetamu dengan sebaik mungkin.
 akhir sekali persembahan dari lembu2 sekali yang sangat segar dan tembam :) dimana jalan pementasan mereka tumpas setelah mereka semua dah jadi daging burger heeh.


bad kitty, bad kitty

Ini memang dah jadi trademark/trend bergambar masa kini ker?. kalau dulu mereka sibuk dok asyik pose duck face skang ni lain pula trendnya. mereka mula mengamalkan pose mencucuk lobang hidung haha. Apa je hadek2 skang ni kannn feeling lebih sajo haha :)

No comments :