Oct 21, 2012

World Walking Day bersama Nestle. Berjalan secara sihat.

 
hey uols,


weekend yang sejuk ni korang buat apa je kat rumah? COP weekend yang sejuk? sapa dapat jawab kita anje aiskrim. Kepada mereka tu yang tak buat apa pada weekend minggu depan ni bersamaan dengan 28-oct-2012 (Ahad) korang boleh lah join dan hadirkan diri ker Event yang di anjurkan oleh Nestle (100 Tahun always be your side!) gituuuuu~ 

Event apa yang dianjurkan oleh Nestle? Event yang i percaya uols semua mampu lakukan tanpa sebarang alasan. Ianya berjalan secara sihat. Yessss berjalan secara sihat, tak kisah lah sama ada korang berjalan secara melenggang punggung itik ker? berjalan secara catwalk ker? yang penting semua itu berjalan. Apa yang penting kemasukan untuk ke Event sihat ni semuanya ada lah PERCUMA, FREE, Nang Libre, বিনামূল্যে, مجاني. Amik kau semua bahasa aku bagi kat korang. 
  
Bukan itu saja malah uols juga akan diberikan T-shirt secara percuma dan selepas korang membuat pendaftaran. Bukan itu saja ada Breakfast dan Cabutan Bertuah turut disediakan :) Jadi kepada korang yang inginkan berjalan secara sihat bersama Nestle disamping untuk mendapat kenalan baru korang boleh lah ikut cara untuk mendaftar dibawah ini.
apa yang korang perlu lakukan ialah korang Daftar melalui sms Nama, IC, saiz Baju dan code nama tempat yang korang nak pergi tu. Jangan risau semua ada pada display diatas tu korang just perlu ikut sahaja. Memandangkan lah i berada di Cheras KL, so yang lebih dekat dengan i adalah kat Putrajaya kan. Takkan pula semata2 nak berjalan i perlu ker Sabah memang idok lah yer.


p/s: apa yang perlu dinasihatkan better cepat buat pendaftaran tu kerana ianya akan dibukan mengikut tempat tersebut. Contohnya kat putrajaya tu terbuka kepada 2000 orang terawal so better cepat ok. Tarikh tutup untuk pendaftaran adalah hari esok 22-oct-2012 (ISNIN) sebelum pukul 5 petang.
 
 Acara juga dah turut i sediakan untuk memudahkan uols buat rujukan. 
untuk maklumat lebih details korang boleh lah hubungi mereka diatas andai ada sebarang masalah ok :) so lepas ni jangan lupa berjalan lebih kurang 10 ribu langkah sehari untuk mejaga jantung dan juga tulang kita yang sihat ni.
kalau korang terlihat iklan Nestle ini dimana2 papan iklan bergerak just klik untuk sepantas kilat ke site mereka or just click disini. #kbai

No comments :