Jan 8, 2014

Reebonz Contest: Jawab 3 soalan mudah dan Menangi beg tangan eksklusif PRADA bernilai RM12,500! #pengsan

HI UOLS,

Sebelum korang nak join contest yang sungguh grand ni, biar mek beri sedikit intro siapa disebalik tabir yang memberikan korang beg tangan PRADA yang bernilai RM12,500 ni.

Siapa Reebonz?
Reebonz disebut sebagai Ribbons ditubuhkan pada Mac 2009 sekaligus dalam masa terdekat mereka merupakan perniagaan 'online mewah' yang disegani di Asia, ini kerana Reebonz menjanjikan produk yang berkualiti tinggi, nilai hebat dan perkhidmatan yang bagus. Contoh bungkusan yang menarik membuatkan ramai yang tertarik dengan Reebonz.

Oleh itu Reebonz, ingin mengambil kesempatan untuk memberikan peluang kepada rakyat malaysia untuk memenangi Beg Tangan Prada yang sungguh mewah ini, dan mek percaya ianya sekali dalam seumur hidup kot. Untuk rekod masa terkini Reebonz telah pun membawa lebih daripada 800 jenawa mewah di dalam website official mereka http://www.reebonz.com.my termasuklah seperti Prada, Miu Miu, Givnechy Tod's dan banyak lagi.

Kalau korang nak tahu Reebonz ni merupakan pusat membeli-belah yang sangat high class, ekslusif dan mempunyak citarasa yang tinggi. Semua produk yang mewah dan brand tersohor di dunia memang dijual pada website Reebonz itu sendiri. Beribu pejabat di Singapura dan telah menubuhkan pejabat di serata Asia termasuklah Malaysia, Indonesia, Thailand, Australia, Hong Kong, Taiwan dan Korea.

Penghasilan Video Official Reebonz!
Dari tahun lepas lagi Reebonz tengah berusaha keras untuk menghasilkan Video Launching mereka yang pertama di Malaysia. Pengambaran seharian yang diadakan di Publika bersama dengan model-model dalam dan juga luar negara bersama-sama menjayakan shooting pada hari tersebut.
  sebagai info tambahan, Video ini dihasilkan semata-mata untuk menambah kemeriahan dan sambutan terhadap contest ‘Win a Prada from Reebonz!korang boleh tengok pada web social Reebonz.
 

Bagaimana cara untuk menyertai contest Prada RM12,500?
Anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli secara percuma (Facebook LogIn), atau kalau korang sudahpun menjadi ahli, daftar masuk ke laman web Reebonz di http://www.reebonz.com.my dan jawab tiga (3)soalan yang mudah. 

Pemenang akan mendapat beg tangan eksklusif Prada Saffiano Lux Borsa Cerniera bernilai RM12,500
contest ini akan bermula dari 6 Januari 2014 sehingga 6 Mac 2014.
Jangan tunggu lama kerana Beg Prada yang bernilai RM12,500 mungkin akan menjadi milik anda,
http://www.reebonz.com.my/winpradabag_contest <<<< Klik Link untuk terus ke contest!
Jangan lepaskan peluang seumur hidup ni uols, siapa tahu anda merupakan pembaca/pendaftar yang bertuah. ^_^
 untuk maklumat lanjut sila ikuti perkembangan Reebonz di:
Instagram: @ReebonzMY
Twitter: @ReebonzMY
Facebook Page Official: Reebonz Malaysia
Reebonz Website: http://www.reebonz.com.my

saksikan video dibawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut kelebihan bila korang menjadi ahli Reebonz  ^_^



No comments :