Jan 26, 2014

The COVE: Selamatkan Dolphine di Taiji, Japan. Video kejam penyembelihan ikan Dolphin.



Hi Uols,

Aku tak kisah lah apa yang korang nak cakap! tapi apa yang penting JAPAN SUCKS, JAPAN EVIL, JAPAN CRUEL, sesetengah nelayan dan juga sindiket haram a.k.a mafia yang tidak berperikemanusiaan telah membunuh ratusan ekor dolphin di Taiji Japan, 

Pemburuan dan pembunuhan ini tidak akan berhenti sekiranya mereka tidak dikenakan tindakan, malah hanjing-hanjing ni semua melakukan pembunuhan ikan dolphin di sebalik kain kanvas yang ditutup.  
Taiji Japan CRUEL, YOU GUYS ARE SO WICKED, VICIOUS!!!! 

bernasib baik dengan adanya orang seperti mereka ni yang CUBA untuk menyelamatkan nyawa ribuan ikan dolphin terbantut tapi itu hanyalah seketika sebab bangsat-bangsat ini masih meneruskan penyembelihan dan pembunuhan terhadap ikan dolphin ini.

korang bakal menyaksikan bagaimana haiwan yang tidak berdaya untuk melawan itu menjadi mangsa kerasukan binatang-binatang bangsat ini. JAPAN FISHERMAN MAFIA SUCKS. Mereka cuba untuk tutup mata dunia dari terus melihat kerakusan mereka menyembelih binatang ini.



itu je yang mek nak share dengan korang semua, nasib baik lah ini bukan kat malaysia, kalau kat malaysia rasanya dah teruk korang dikerjakan ^_^


mmg populasi negara kita semakin banyak dan terus meningkat so banyak lah mulut dan perut yang kosong perlu di sini kan, tapi takde masalah kalau nak di isi dengan makanan dari sumber yang tidak memberi kesan kepada populasi kehidupan seperti dolphin tu. 


Sebenarnya dorang ni sendiri hanya ikut nafsu dan kerakusan untuk mengejar duit dan benda ni ikut trend jer, percayalah even rakyat dan penduduk di sekitar jepun tak tahu macam mana penyembelihan dan pengedaran daging dolphin dibuat, kalau korang tahu sure korang tak nak makan kan? kan?


Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr geram yang amat2. so apa yang korang boleh lakukan dari berterusan nya benda ini selain dari berdoa. Sign petition ni untuk selamat kan Dolphin di Japan.



sekian!!!!!

No comments :