Feb 14, 2014

Zalora Varsity Jacket adalah pilihan kifli mally!

Hi Uols,

 Apa yang korang boleh simpulkan di dalam pemakaian seorang lelaki?
dengan cara pemakaian korang semua pasti boleh merasakan dimana lelaki mempunyai muatan yang lebih pada wardrobe mereka bukan? haha 

Ini kerana! Bagi lelaki, untuk tampil menarik adalah jauh lebih mudah berbanding wanita. Tidak seperti wanita, lelaki tidak perlu memakai terlalu banyak persalinan dan dipadankan dengan aksesori yang pelbagai. Cukup sekadar mengenakan basic t-shirt dengan sepasang seluar jeans dan kasut sneakers untuk tampil menarik namun maskulin.
Namun untuk menambahkan sedikit elemen stylish dalam persalinan tersebut, cuba padankan dengan varsity jacket. mek percaya Trend jacket ini semakin mendapat tempat dalam kalangan penggemar fesyen. Baik lelaki mahupun wanita, semua orang akan kelihatan lebih menyerlah memakainya. Ianya juga dianggap sebagai antara item yang harus ada dalam koleksi almari pakaian seseorang. Ianya terpulang pada si pemakai untuk menggayakan hari-hari mereka.




 


korang perasan tak? bila seorang tu kenakan jer Varsity jacket ni, confirm ianya akan nampak lebih trendy dan satilis. Bukan itu saja, Varsity jacket ni boleh di padankan dengan tema apa sekali pun, contoh kalau santai uols boleh padankan dengan short jeans dan juga cap sebagai aksesori tambahan.
Varsity jacket membuatkan seseorang kelihatan lebih matang dan menyerlah daripada segi penampilan. Bukan sahaja sesuai untuk dipakai dalam persekitaran yang sejuk malah stail dan trend ini tidak akan lapuk dek zaman. Anda boleh memakainya pada bila-bila masa sahaja.


Varsity jacket tidak hanya memberikan kehangatan untuk tubuh anda malah berfungsi sebagai aksesori fesyen untuk menambahkan ‘wow’ faktor tambahan untuk penampilan anda. Jacket ini juga boleh didapati dengan pelbagai stail, kepanjangan, bahan material dan rekaan.

 Ianya sama terkenal seperti cardigan dan blazers yang mana memudahkan anda untuk mendapatkan penampilan yang diingini. Boleh dikatakan anda memakai blazer dalam bentuk style casual. Dan kebanyakan lelaki sekarang yang cenderung kepada pemakaian formal akan cuba mengenakan varsity jacket untuk memastikan mereka sentiasa kelihatan 'smart'


 


 
sebaliknya uols boleh beli men varsity jackets online di Zalora MY
Uols pasti akan tidak akan menyangka yang zalora ni banyak koleksi jacket yang penuh dengan pelabagai jenis brand dan material, uols hanya pilih mana satu yang berkenan. Kalau uols nak tahu, Zalora Malaysia ni adalah daripada jenama-jenama yang terkenal sajo. Yang penting semua pakaian diperbuat dari bahan yang bermutu tinggi. 
Shopping online adalah jauh lebih mudah dan menjimatkan. Membuat pembelian atas talian memberikan anda lebih masa untuk berehat di rumah daripada tersangkut di tengah-tengah kesesakan jalan yang melecehkan. Layari laman web mereka atau tonton YouTube Zalora untuk pelbagai video menarik dan promosi terkini. Jom shopping!

 Tidak puas dengan pilihan di sini, korang boleh terus ke Website Zalora Malaysia dan korang boleh tengok sampai lebam haha sebab terlalu banyak pilihan yang mereka sediakan untuk anda. Selamat bershopping ^_^

Dan mek pun sendiri pun tak nak mengalah untuk beli sehelai wohoooooo!!!!
  


No comments :