Apr 1, 2021

Outlet terbaru dari Lulu hypermarket @ Setia City Mall, Bandar Setia Alam


Hi Korang,

Kali ni aku excited nak bercerita dengan korang berkenaan dengan pembukaan outlet terbaru Lulu Hypermarket. Kepada orang shah alam serta area berhampiran confirmed suka dengan berita ni. Kini lulu hypermarket  beroperasi di Setia City Mall, Setia Alam Selangor.
So lepas ni orang area shah alam / setia alam tak perlu berasak-asak nak turun ke KL semata untuk nak rembat promosi yang di anjurkan oleh Lulu ni. Time aku pergi hari orang yang stay dengan Setia City Alam Residensi lagi best turun bawah rumah dah boleh start shopping. 

orang dah start beratur panjang awal pagi guys.

Kalau korang nak tahu, dekat cawangan baru ni merupakan cawangan lulu yang ke 3 dan guys keluaasan dia dalam 150 kaki persegi kemudian di datangkan dengan 3 tingkat di mana ianya seharusnya menawarkan pelbagai tawaran dan pilihan. Serious wei hari tu aku dah pergi sampai rambang mata di buatnya. Section kali ni memang besar jika nak di bandingkan dengan outlet di KL tu.

Level 1 - Barangan Makanan, Keperluan Diri, CafĂ© untuk para pelanggan menikmati makanan 
Level 2 - Barangan Pakaian Lelaki, Wanita, Kanak-kanak dan lain-lain 
Level 3 - Barangan Elektrik & Elektronik.


Bermula dari 31 March 2021 sehingga 4 April 2021. Di lulu Hypermarket akan mengadakan "Inaugural Offer" telah di berikan kepada semua pengunjung yang hadir ke Lulu. Semestinya tawaran ini sangat terhad ye guys. Sebab stock pembelian adalah di pantau bagi memastikan pembeli tidak membeli dari quota yang telah di tetapkan. Kalau korang berminat sila pastikan untuk tidak terlepas dari banner yang terpapar ni. 

















apa yang menarik nya aku sendiri pun terborong TV Samsung yang sungguh berbaloi harga yang ditawarkan oleh Lulu. 

jangan lepas kan peluang ni guys, ingat tarik keramat ni 31.3.2021 - 4.4.2021 sahaja.


Keterangan lanjut mengenai promosi di Lulu Hypermarket boleh layari, 


Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 


No comments :