Apr 20, 2021

Teringin Berbuka Ala Shell Out Di Bulan Ramadan? Ombak Kitchen Kan Ada!!!

Hi Korang,

Siapa disini yang teringin nak berbuka berkonsepkan ala Shell out, so korang boleh lah try untuk berkunjung ke Ombak Kithcen. Korang boleh masukkan Ombak Kitchen ni di dalam list berbuka puasa nanti. Kerana disini Ombak Kitchen juga turut sama menhidangkan menu promo bersempena dengan ramadan kali ni. 

Aku di antara pengunjung yang tidak ketinggalan untuk merasa sendiri set Ramadan dari Ombak Kitchen ni. Outlet yang berdekatan dengan rumah aku terletak di Bangsar. Walaupun petang tu hujan renyai aku gigihkan jua untuk berkunjung demi nak rasa sendiri Shell Out dari Ombak Kitchen ni. 
Bagi mereka yang ingin berbuka puasa di sini, aku suggest korang buat tempahan terlebih dahulu. Jangan confident walk in kerana outlet mereka terletak di bangsar sebagai contoh seating capacity dia agak limit. So please call hotline mereka terlebih dahulu sebelum terjah ok. Ini boleh mengelak kan korang dari meroyan tak tentu pasal nanti haha

ok tanpa buang masa let's kita review set makanan yang tersedia untuk Ramadan ini
Set Shifaa RM199.00++ (2-3 pax)
Appetizer: Satay ayam, Lamb Shawarma, Bebola daging Combo seafood: Udang XL, Baby lobster, Scallop shell on, Clam Hamaguri, kentang, jagung, Sosej keju, Nasi.
Iftar Ramadan Seafood Cajun : Ombak Kitchen

Set Najwa RM399.00++ (4-5 pax)
Appetizer: Satay ayam, Lamb Shawarma, Bebola daging, Tiram bakar. Combo seafood: Ketam XL (2 ekor), Udang XL, Scallop shell on, Clam Hamaguri, Blue mussel, kentang, jagung, Sosej keju, Nasi.
Iftar Ramadan Seafood Cajun : Ombak Kitchen

Set Alisha RM599.00++ (6-7 pax)
Appetizer: Satay ayam, Lamb Shawarma, Bebola daging, Tiram bakar. Combo seafood: Alaskan King Crab, Ketam XL (3 ekor), Udang XL, Scallop shell on, Clam Hamaguri, Blue mussel, Sotong, kentang, jagung, Sosej keju, Nasi.
Iftar Ramadan Seafood Cajun : Ombak Kitchen

Sekiranya rasa tidak cukup, korang juga boleh tambah makanan laut yang ingin ditambah :
• Ketam UP Gred H7 RM49.90++
• Ketam Gred H7 RM79.90++
• Canadian Red Lobster RM119.90++
• Alaskan King Crab RM199.00++

Menu di atas merupakan antara menu yang terdapat di dalam set ramadan ni korang boleh add on contohnya seperti Baked Oyster & Satay. So tunggu apa lagi korang dah boleh lah plan dengan member atay family bila nak visit ke Ombak Kitchen. 

kalau korang nak tengok lebih banyak media, korang boleh lah view menerusi IGS Highlight aku di Instagram. Korang boleh clik sini untuk view. "KLIK SINI

Ombak Kitchen Bangsar
12, Lorong Ara Kiri 2, Lucky Garden 59100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan
Tel atau Whatsapp : 010 - 240 5946

Ombak Kitchen Bukit Jelutong
No.5.G.01, D’Vida Business Centre, Jalan Bazar, U8/101, Bukit Jelutong, 40150 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
Tel atau Whatsapp : 010 - 220 5946

Waktu operasi :
3PM - 6PM (Khas untuk delivery)
Dine-in berbuka : 6PM hingga restoran tutup, 10.30PM

Website : www.ombakkitchen.my
Instagram : www.instagram.com/ombakkitchen
Facebook : www.facebook.com/ombakkitchen

No comments :