Feb 8, 2013

Eyez Optometry Eyewear Showcase Launch Event


hey uols,


Minggu lepas baru-baru ni mek turun padang ke satu event iaitu Eyez Optometry Eyewear Showcase, aha betul tu Eyez Optometry telah buat satu launching event uols, Glasses ni bukan sembarangan Glasses taw. Frame dia saje beribu2 ok :) hanya si pemakai saja yang tahu betapa ekslusif nya Glasses

 Rasanya apa yang korang lihat glasses yang dijual di kedai lain tak sama dengan design dan glasses yang dihasilkan, lebih-lebih lagi hasil dari sentuhan pereka yang terkenal seperti Andy Wolf, Derek Lam, Face a Face, Philip Lim dan Jason Wu.
Akan tetapi didalam 5 brand ni Jason Wu yang paling mendapat sambutan di dalam outlet mereka. Sudah terang lagi bersuluh uols kerana deisgn dan warna yang sesuai didalam setiap rekaan beliau. 

bagi mereka yang gemar memakai lens untuk aktiviti lasak ketika berada diluar rumah Eyez Optometry menyediakan kanta lekap dan juga larutan yang bersih ^_^ so korang nak apa lagi semua dah disediakan hehe.

bukan tu je uols, kepada mereka yang rabun dekat (myopia) mereka juga turut menyediakan glasses yang bersesuaian kepada kanak-kanak yang menghadapi rabun dekat ini. Korang tak perlu risau atas jaminan glasses itu kerana polisi pemulangan semestinya dibekalkan bagi mengelakkan sesuatu yang tidak di ingini terjadi. 

kann dah beli mahal-mahal sekali takde waranty pula memang tak boleh jadi kannn :)
 
"Kami mahukan pelanggan melihat dengan jelas, tampak menarik dan sentiasa bergaya setiap kali melangkah dan memakai kacamata. Dengan rangkaian koleksi kacamata eksklusif  daripada pereka paling berpotensi di dunia, kami pasti pelanggan tidak berdepan masalah untuk memilih sepasang kacamata yang menggambarkan personaliti dan gaya mereka tersendiri,” ucapan ringkas yang diberikan oleh En. Kevin Siew
 
Jum kita tengok koleksi dari setiap designer ni yer :)
Derek Lam
Andy Wolf
Jason Wu
Philip Lim
Face a Face

Cawangan:
Bangsar Village

Lot UGF-13, Upper Ground Floor, Bangsar Village II Shopping Centre,
2,Jalan Telawi 1, Bangsar Baru, Kuala Lumpur.   Tel: 03-2283 6819

Plaza Mont’ Kiara

A-0G-05, Plaza Mont’ Kiara, 2, Jalan Kiara, Mont’ Kiara, Kuala Lumpur.  Tel: 03-6211 2661


Jangan lupa untuk layari www.eyez.com.my
facebook: Eyez Optometry

 

No comments :