Feb 23, 2013

Vlog 6# Tayangan Perdana: Lawak Ke Der 2

hey uols,

bagi aku gelak dengan sepuasnya terlebih duhulu ok
hahahahahahahahahahahhhahahahaha
hahhahahahhahahahaha
hahahahhah

ok fine aku dah puas gelak. Skang sambung untuk buat review pula :)
kalau korang rasa terhibur dengan Lawak Ke Der 1 tapi kalau ni Lawak Ke Der 2 kembali menyengat sambil geletek uols hingga tak kering gusi.
Aku percaya dengan persembahan yang ditayangkan kat Istana Budaya tidak cukup untuk menampung permintaan dari peminat dari seluruh Malaysia Brunei dan juga Singapura.

Oleh itu timbulnya idea bernas dari Tall Order Production syarikat milik Hans Isaac untuk memberikan peluang kepada semua peminat lawak tanah air untuk menyaksikan retis kegemaran mereka ditayangkan di 70 pawagam seluruh malaysia pada 7 Mac 2013 ini.



Di antara artis yang turut berada di tayangan perdana malam tadi. Aaron Aziz, Johan, Nabil dan Boboi turut ada juga tapi tak sempat snap picture uols busy mengejar benda lain haha


All thanx to kak Ruby sebab bagi ticket screening ni.
Time tu lah aku baru kalut nak cari siapa yang boleh teman aku kan???
finally tak sia2 aku tolong broadcast akhirnya ada juga orang nak temankan aku malam tu. All thanx to Aizat Ahmad.

 hai uols kenalkan my Big Boss ^_^
teehee~
Last but not least people, korang ingat aku nak duduk diam sajooooo kan memang tak laaaa
aku pun tetap nak feeling jambu meroyan ala-ala gitu~


Eizul n Wadi
oh yer I just would like to add a lil extra info, kalau korang tengok budak yang tomey ni no wonder lah mereka dapat invitation to the Lawak Ke Der 2 Screening sebab mereka lah yang menari bersama Nabil. Oh god seriously both of this guy are trully indeed superb. Mereka berdua ni kalau menari ouh god damn Sharp uols i mean like really Sharp. 
jangan jadi bodoh ok sharp bukan tajam pisau tu. Ni tajam di dalam menari haha

p/s: so am gonna urge u guys to go watch this comedian stand up movie, bring along ur family, friends and boyfriend/girlfriend, big boss scandal and everyone :) enjoy guys.

No comments :