Sep 20, 2020

Menu terbaik di bawah satu bumbung @ RAF PJ x The Fennels

Hi korang, 

Kepada semua penduduk di area Petaling Jaya, kini korang boleh lah berkunjung ke restoran Raf.PJ x The Fennels. Di mana korang boleh dapatkan semua menu terbaik di bawah satu bumbung. Yes, memng betul, sebab aku sendiri rasa mcam rambang mata juga di awal pemilihan tu.
Korang tengok lah, salah satu sub restorang yang terdapat di RAF.PJ ni adalah pemilik brand shoshedap yang tengah famous sekarang ni, Salted egg bukan saja berlemak tapi kepada mereka yang suka spicy oh my god. Aku sendiri tak berani nak makan sebab berapi wei. :) korang boleh je tengok instagram dia kt sini @ShoShedapOnTheGo atau @ShoShedap. 

Waktu operasi mereka korang boleh start datang untuk breakfast di awal pagi bermula dari pukul 7pagi - 12tengah malam. Jangan risau, SOP untuk dine in memang di kawal rapi.  

di antara menu yang sempat aku rasa sewaktu berada di RAF.PJ di antara menu mereka seperti, Satay perut, satay lemak, Nasi Dagang, Nasi Ayam Goreng kunyet, Char Kuey Teow, The Gorpis, Salted egg shoshedap, Bakso, otak-otak dan macam2 lagi. Manakala minuman beraneka jenis Panas dan sejuk korang boleh dapatkan juga di The Fennels cafe. ouh ya, lupa menu westerns juga turut tersedia dia The Fennels. Boleh di katakan kolaborasi mereka ini sangat sempurna di mana memenuhi kehendak para pengunjung. 

di Raf.PJ juga mereka juga mempunyai service food delivery yang di percaya sudah pun beroperasi. Jadi kepada mereka yang berada di sekitar petaling jaya boleh lah order. Bagi yang nak walk in korang boleh search alamat mereka yang bertempat di No 23, Jalan SS5A/11PJ

untuk info yang lebih lanjut korang boleh tengok pada social page mereka di bawah ini:

No comments :