Sep 20, 2020

outlet terbaru realme di Sunway Pyramid, kini lebih besar dan berbaloi

Hi Korang,

19/9/2020 - semalam aku adalah singgah di outlet terbaru @realme yang terletak di sunway pyramid. Yes ni adalah grand opening mereka yang sangat awesome. So jom aku share dengan korang apa aktiviti yang menarik sepanjang aku berada di realme sunway pyramid ni. 
Walaupun semalam ceremony di sambut dengan penuh jayanya, SOP tetap di ambil kira. Jadi kita orang hanya di benarkan 15 orang sahaja di dalam satu masa tertentu. Aku percaya pembukaan outlet yang strategik ni mampu menarik perhatian ramai, kalau korang nak tahu ianya terletak di F1.45, Level F / dan kalau sesat tu sila lah refer ke kaunter pertanyaan haha. 
semalam para pengunjung dapat merasakan sendiri pengalaman menarik dengan mencuba aktiviti seperti Fitness Challenge, Super Check In Lucky Draw and CLAW Machine, dan mereka berpeluang untuk memenangi hadiah menarik seperti realme X3 SuperZoom, realme Band, realme Buds Air, realme Power Bank and realme Luggage. Bukan itu saja, malah terdapat 50% beli denga promo. 
wei korang tengok lah ni, super awesome kan????????
guys harga smart watch realme tu hanya RM299 sahaja. Murah dan berbaloi kan, semalam sales person tu mentioned dia ada 14 features. Wow!!! memang menarik dan stylo. Bukan saja ringan malah accesorries dia datang dengan pelbagai warna. 
ni di antara cendera mata yang korang boleh jadikan option untuk beri hadiah kepada orang kenalan rapat korang. So guys jangan lepaskan peluang keemasan ini ok. Siapa yang berada berhampiran dengan area subang tu boleh lah ramaikan kehadiran di outlet terbaru mereka ni yang terletak di level 1
untuk info yang lebih lanjut korang boleh click pada link social media mereka di bawah ni ok:

No comments :