Dec 26, 2012

Edisi memboros sakan bersama Kifli Mally

hey uoll,

hari ini mek sungguh bosan kat rumah, so dengan itu mek pun keluar untuk menikmati keindahan KL yang sentiasa sesak tu haha. So memang takde port lain lagi dah yang akan KM kunjungi kalau bukan Sg Wang.
 
 jum kita tengok apa yang mek beli 

Lebih-lebih lagi sekarang ni dah musim YES (Year End Sale) so barang dekat sg wang tu semua nya dah murah apa lagi mek borong sakan lah hari tu.Uoll kalau mek ni memang jenis yang beli barang kat sg wang tu dengan harga All 20, All 25 mek boleh beli lebih dari 5 baju ok haha. 

Nasib baik lah mek ni jenis yang Unisex so baju yang mek borong tu memang sesuai dengan perwatakan mek ahaks ^_^ so jum tengok apa yang mek borong :)
1st is the Turtle Neck Vest,
Turtle neck ni ada 3 warna, mek prefer merah uioll sebab senang nak match dengan kemeja kalau tak selesa pun boleh padankan dengan singlet and your done :)
 2nd is the Transparent long shirt
yup memang transparent. So ianya memang sesuai dipakai dengan tight skinny jeans bersama dengan singlet then baru boleh cover up dengan Transparent singlet ni.
3rd is the Thin cotton Jacket.
mek bagi nama dia thin cotton jacket sebab ianya cukup selesa di pakai. Time ni kat dalam tu tak pakai apa pun just sarung the jacket terus. Quite comfort. As your top korang boleh pakai singlet atau pun tshirt. Ianya akan tampak lebih cool bila disarungkan dengan Jacket ni.
4th the Brown Half Leather Cardigan,
ok design dia sangt cantik dan nice untuk mereka yang inginkan sedikit casual look di dalam sesebuah majlis.
tak payah nak skema sangat lah bermajlis bagaikan haha
ok as u guys can see, i do really love at the edge of the shoulder part tu. Sedikit terangkat seems nice kan. Pada bucu tu ada beberapa percisan kain yang di sambungkan hingga meleret ke bawah. Bila korang berjalan tu nampak cantik sangat ^_^
my life wouldn't be that much perfect without accessories ^_^ ahaks~
belt golden stud tu sangat sexy ok bagi orang yang suka tucked in macam mek. Even tshirt kosong pun i suka tucked in walaupun mek sedar perut mek ni umpama tong dram DBKL
and then part rantai tu mek prefer amik color silver instead of gold. Sebab kalau gold mungkin certain baju mek tak kena uoll nanti nampak macam kontra yang amat, mek tak sanggup kena cerca haha actually ranti tu ada banyak pattern tapi tu lah mek tak suka rantai yang jenis berkilau lebih kalau boleh nak rantai tu jenis yang mati color sebab ianya cantik bila dipandang.

ada banyak lagi barang yang mek beli tapi tu je dulu untuk tatapan korang. Kalau korang jenis reti selok belok dalam sg wang tu confirm korang akan dapat barang yang nice dan elok kualitinya. Terpulang pada individu dan citarasa masing-masing.

maaf lah yer, picture ni mek snap dah kol 12tgh malam orang dah nak tidur baru mek nak start buat entry gigihkan. Yang penting seluar tidur mek berbunga-bunga ko hado? haha #kbai
 

6 comments :

jal said...

sakan kau jah shopping, aku baru jer pikir nak ke sungei wang tu sabtu ni hahah

Kifli Mally said...

@jal uoll jangan kasi lama harus terjah ok.

kena teliti cari barang, biar penat cari barang asalkan berbaloi :)

tubelawak said...

perghhh.. banyak gila duit hang..

Kifli Mally said...

@crayon busuk banyak? taw tak sungai wang tu berapa ringgit je baju dia ahaha :)

Rawlins GLAM said...

Amboi....
Itu lah sebabnya senyap ye...
Hahahaha
Nice choices!

Kifli Mally said...

@Rawlins byRawlins haahah senyap? mana ada rang ^_^ cing